جایگزینی کار گروهی بجای کار فردی در برنامه های اوقات فراغت\
  • استاندار مازندران در جلسه شورای آموزش و پرورش:

جایگزینی کار گروهی بجای کار فردی در برنامه های اوقات فراغت

  • کد خبر: 212798
  • چاپ
  • انتشار: 23 خرداد 1397 - 23:55

استنادنیوز؛استاندار مازندران با بیان اینکه قانون پذیری را توسط اوقات فراغت به دانش آموزان آموزش دهیم، گفت: اوقات فراغت می تواند در این زمینه نقش ویژه ای داشته باشند.

«محمد اسلامی» در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با تأکید بر اینکه از کارهای کلیشه ای در برنامه ریزی برای اوقات فراغت جلوگیری شود، اظهار کرد: باید برنامه ریزی لازم برای اوقات فراغت دانش آموزان انجام شود تا بتوانند در زمینه های مختلف رشد پیدا کنند و برای سال تحصیلی جدید آماده شوند.

وی با اشاره به لزوم توجه به بوم و فرهنگ های مختلف در برنامه ریزی اوقات فراغت، افزود: جامعه مخاطب در شهرهای مختلف متفاوت است که باید در برنامه ریزی اوقات فراغت به این مسائل توجه شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه با کارهای کلیشه ای مخالف هستم، تصریح کرد: انسان به نیروی لایزال الهی متصل است بنابراین شکوفایی استعدادی آن ها وظیفه ما است.

اسلامی به تغییر سبک زندگی اشاره کرد و افزود: پیشرفت و توسعه جوامع نباید فرهنگ را تغییر دهد و ما باید در این حوزه برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم.

وی با تأکید بر اینکه باید فرهنگ مسئولیت پذیری را به دانش آموزان آموزش دهیم، ادامه داد: باید در برنامه های اوقات فراغت کار فردی را حذف و کار تیمی را جایگزین آن کنیم.

استاندار مازندران به ورود در حوزه پژوهشی تأکید کرد و گفت: ظرفیت های علمی زیادی در استان مازندران وجود دارد که باید دانش آموزان با این ظرفیت ها اشنا شوند.

اسلامی با بیان اینکه باید خودباوری را در بین دانش آموزان تقویت کنیم، خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم ما با ظرفیت های کشور آشنا نیستند که اوقات فراغت می تواند در این زمینه نقش ویژه ای داشته باشد.

استاندار مازندران افزود: نباید از الزامات گریزان باشیم و باید در اوقات فراغت به دانش آموزان قانون پذیری را آموزش دهیم.

وی با تأکید بر ضرورت افزایش مهارت های دانش آموزان، ادامه داد: بسیاری از افراد مدرک دکتری دارند ولی مهارتی برای کار آفرینی ندارند که باید دوره های مهارت آموزی از دوران تحصیلی آموزش داده شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار