مدیران و روسا خود را درگیر حواشی نکنند\

مدیران و روسا خود را درگیر حواشی نکنند

  • کد خبر: 212799
  • چاپ
  • انتشار: 24 خرداد 1397 - 00:26

استنادنیوز؛مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه مدیران و روسا در انجام امور مدیریتی به ویژه در اجرای پروژه مهر به حاشیه ها نپردازند، گفت: مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق، خود را درگیر حواشی نکنند و به امور صرف اداره بپردازند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ «عسکری نیکزاد» در نشست توجیهی پروژه مهر 97 که در بابلسر برگزار شد با بیان اینکه سیاست های کلان پروژه مهر بسیار مهم است، اظهار کرد: پروژه مهر یک فرایند است که تمام شرایط آن باید مهیا شود و ما رسالت مان را باید انجام دهیم.

وی با بیان اینکه شاداب سازی مدارس اهمیت فراوانی دارد، افزود: مشارکت همه جانبه یکی از مهم ترین سیاست های کلان پروژه مهر است که نه فقط در زمینه مالی بلکه باید در دیگر زمینه ها نیز مورد دقت قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به کمبود فضا و تجهیزات به ویژه در هنرستان ها تصریح کرد: هنرستان های ما با پیشرفت صنایع رشد نکرده اند و ما هم اکنون با 20 هزار متر کمبود کارگاه مواجه هستیم.

نیکزاد با بیان اینکه حرکت مدیران باید بر مدار برنامه محوری باشد، خاطرنشان کرد: مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق، خود را درگیر حواشی نکنند و به امور صرف اداره بپردازند.  

وی با اشاره به برخی فشارهای از بیرون که بر مدیران وارد می شود، گفت: در زمینه انتصاب مدیران مدارس به هیچ عنوان به فشارها توجهی نشود و شایستگی های مدیران مورد تأکید قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خطاب به مدیران و روسا تأکید کرد: مطالبات بحق آموزش و پرورش را از دیگر دستگاه ها پیگیری کنید و آنقدر درگیر شوید تا بتوانید به نتیجه برسید.

نیکزاد با اشاره به برخی کمبودهای مالی در آموزش و پرورش ابراز کرد: باید از ظرفیت های پنهان خیرین بهره مند شد و آنها را شناسایی کرد. چرا که بدون استفاده از منابع بیرونی نمی توان امور آموزش و پرورش را به درستی انجام داد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار