آزمون استخدامی برای جذب 50 نفر در 3 دستگاه اجرایی مازندران\

آزمون استخدامی برای جذب 50 نفر در 3 دستگاه اجرایی مازندران

  • کد خبر: 2128
  • چاپ
  • انتشار: 29 تیر 1395 - 23:26

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور ۵۰ نفر برای ۳ دستگاه اجرایی استان جذب و مشغول به کار خواهند شد.

احمد مظفری، افزود: ثبت نام برای شرکت در این آزمون برای داوطلبان از روز دوشنبه ۲۸ تیرماه در سایت سازمان سنجش کشور آغاز شده است و تا روز یکشنبه سه مرداد به صورت اینترنتی ادامه خواهد داشت.

مظفری اظهار کرد: در این آزمون، یک کار‌شناس امور مالی و یک کار‌شناس فناوری اطلاعات برای سازمان تعزیرات حکومتی استان و نه کار‌شناس حقوقی برای شهرهای ساری، محمود آباد، چالوس، نکا، فریدونکنار، عباس آباد، جویبار و کلاردشت پذیرفته خواهند شد.

مظفری، افزود: برای اداره کل دامپزشکی مازندران در این آزمون نیز دو کار‌شناس امور اداری برای ساری و می‌اندورود، دو حسابدار برای ساری، یک دامپزشک برای نکا، هشت کار‌شناس پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دامی برای شهرهای آمل، بابل، بابلسر، رامسر، ساری، محمودآباد، نور و نوشهر، نه کاردان دامپزشکی برای شهرهای بابل، بابلسر، چالوس، ساری، عباس آباد، فریدونکنار، کلاردشت، گلوگاه، محمود آباد، دو کار‌شناس آزمایشگاه غذا و دارو و بهداشتی برای ساری، شش کار‌شناس بهداشت دام و فرآورده‌های دامی برای شهرهای بهشهر، جویبار، چالوس، ساری، سوادکوه و گلوگاه و یک کار‌شناس تحلیلگر سیستم برای ساری پذیرفته خواهند شد.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان، در ادامه به تشریح جزییات استخدام نیرو در سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان پرداخت و گفت: در این سازمان نیز یک نفر کاردان اقدامات تامینی و تربیتی برای آمل، شش پزشک عمومی برای ساری، آمل، بابل، بهشهر و نوشهر، یک کار‌شناس مراقبت امور تامینی و تربیتی برای آمل، یک کار‌شناس تقریر نویس برای ساری و یک کاردان شبکه برای ساری پذیرفته می‌شوند.

وی اظهار کرد: داوطلبان برای اطلاع دقیق از شرایط ثبت نام، رشته‌های مورد نیاز و مدارک موردنیاز ثبت نام می‌توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان، با اشاره به اینکه سوالات آزمون استخدامی در دو بخش عمومی و تخصصی بر اساس خوشه‌های شغلی طرح خواهد شد گفت: بر اساس اعلام سازمان سنجش کارت آزمون از روز سه شنبه ۱۶ شهریورماه ۹۵ توزیع و آزمون در روز جمعه، ۱۹ شهریورماه برگزار می‌شود.

مظفری بیان کرد: بر اساس اعلام سازمان سنجش، دفتر چه آزمون استخدامی در رشته‌های علوم پزشکی نیز از روز پنج شنبه ۳۱ تیر از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار