آموزش محوري ترين راهبرد ارتقاء فرهنگ ترافيک در جامعه\

آموزش محوري ترين راهبرد ارتقاء فرهنگ ترافيک در جامعه

  • کد خبر: 212809
  • چاپ
  • انتشار: 24 خرداد 1397 - 10:04

استنادنیوز؛رئیس پلیس راهور مازندران با اشاره به آغاز طرح تابستانه پلیس راهور از 25 خردادماه در سطح استان، گفت: آموزش محوري ترين راهبرد ارتقاء فرهنگ ترافيک در جامعه است.

سرهنگ"مهدی باقری" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به آغاز طرح تابستانه پلیس راهور از 25 خردادماه در سطح استان مازندران اظهار داشت: کنترل و روان سازی ترافیک برای پیشگیری از بروز تخلفات و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ، جلوگیری از انسداد معابر و ایجاد سهولت در رفت و آمد وسایل نقلیه در شهرها از جمله اهداف این طرح است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با اشاره به کاهش 16 درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی در معابر عمومی و خیابان های درون شهری از ابتدای سال جاری تا  22 خردادماه ، اظهار داشت: حوادث رانندگی منجر به فوت نیز 15 درصد کاهش داشته است .

سرهنگ باقری، افزود: انتظار پلیس از خانواده ها و شهروندان این است که با رعایت قوانین و مقررات ، پلیس خود باشند و همواره ماموران را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند.

رئیس پلیس راهور استان با اشاره به نقش و مشاركت مردم در عرصه هاي مختلف اجتماعي به ويژه در حوزه فرهنگ ترافيك بر برگزاری جلسات شورای ترافیک در شهرستان ها تاکید کرد.

سرهنگ باقری با بیان اینکه آموزش و مشارکت عمومی محوري ترين راهبرد ارتقاء فرهنگ ترافيک در جامعه است، اظهار داشت: ترديدي نيست که سازمان هايي چون آموزش و پرورش در زمينه فرهنگ سازي هدفمند، شهرداري ها در بستر مهندسي ترافيك و نيز اورژانس و هلال احمر در بحث كمك رساني فوري، در اجراي ماموريت هاي پليس راهور، همواره از جايگاه ويژه اي برخوردار هستند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار