حاشیه‌های جام جهانی ۲۰۱۸ / شروع طوفانی مدعیان کفش طلا\

حاشیه‌های جام جهانی ۲۰۱۸ / شروع طوفانی مدعیان کفش طلا

  • کد خبر: 212840
  • چاپ
  • انتشار: 27 خرداد 1397 - 08:32

استنادنیوز؛ با شروع جام جهانی 2018 روسیه بازهای گروه های اول برگزار شد و در این بازیها روسیه میزبان رقابتها توانست با 5 گل عربستان را شکست دهد.

از دیگر موضوعات حاشیه‌یی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه می‌توان به خواست یکی از اعضای مجلس روسیه اشاره کرد. “تامارا پلتناویا”، از زنان روسی خواسته با خارجی‌ها ارتباط جنسی برقرار نکنند. او با یادآوری از جام جهانی ۱۹۸۰ اتحاد جماهر شوری نوشته: “باید از تجربه جام جهانی ۱۹۸۰ شوروی درس گرفت

پیش‌بینی می‌شود بیش از یک میلیون نفر برای تماشای بازی‌های جام جهانی به روسیه سفر کنند؛ از این‌رو روسیه می‌خواهد چهره خوبی از خود نشان بدهد و از مهمانانش به گرمی استقبال کند. به همین خاطر برای بعضی از شهروندانش کلاس‌های آموزشی برگزار کرده تا یاد بگیرند چطور لبخند بزنند؛ چرا که لبخند زدن در انظار عمومی در روسیه، چندان معمول و پسندیده نیست.

از دیگر حاشیه‌های این دور از مسابقات جام جهانی فوتبال، عدم فروش لباس تیم ملی ایران است.

پس از اعمال تحریم‌های آمریکا علیه ایران، شرکت “آدیداس” اسپانسر تیم ملی ایران گفته، لباس تیم ملی ایران را برای هواداران این تیم نمی‌فروشد. این شرکت گفته، طرفداران تیم ملی فوتبال ایران برای خرید پیراهن این تیم فقط می‌توانند به فدراسیون فوتبال ایران مراجعه کنند و پیراهن اصل تیم ملی ایران جای دیگری فروخته نمی‌شود.

هم‌چنین پیراهن تیم ملی ایران تنها تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است که اسپانسر ندارد.

رونالدو طوفانی شروع کرد

رونالدو در جام جهانی و جام ملت‌های اروپای قبلی نمایش خیلی خوبی نداشت؛ هرچند پرتگال قهرمان اروپا شد، اما او این روزها حسابی روی فرم است. رونالدو با ۸۱ گل، بهترین گلزن تاریخ پرتگال است و تقریبا نزدیک به دو برابر “پائولتا”، نزدیک‌ترین رقیبش، گل زده است. اشتهای گلزنی کاپیتان پرتگال تمام نشدنی است، ضمن این‌که قرار گرفتن در کنار “آندره سیلوا” از باشگاه میلان، می‌تواند فضای بیشتری برای بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان فوتبال اروپا ایجاد کند.

وی در این جام با 3 گلی که به اسپانیا زد از مدعیان جدی کسب کفش طلا می باشد.

Ronaldo

کریستیانو رونالدو

نیمار

مصدومیت “نیمار” گرچه برای پاری‌سن‌ ژرمن بدترین واقعه ممکن بود، اما احتمالا چندان هم به ضرر تیم ملی فوتبال برزیل نبود. گران‌ترین بازیکن دنیا حالا با تمرکز کافی و در حالی وارد جام جهانی می‌شود که به خوبی استراحت کرده است. نیمار همیشه در بازی‌های ملی نمایشی درخشان داشته و ضمن این‌که برزیل تا مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی روسیه، راه نسبتا آسانی در پیش دارد.

Neymar

نیمار

آنتوان گریزمان

با محرومیت اتلتیکو مادرید از نقل و انتقالات، تمام بار خط حمله این تیم روی دوش “گریزمان” افتاده بود، اما پایان محرومیت باشگاه و بازگشت “دیگو کاستا” به اتلتیکو، موجب شد تا “دیدیه دشان”، سرمربی فرانسه نفس راحتی بکشد. گریزمان گرچه در ۱۰ بازی مقدماتی جام جهانی فقط ۴ گل زد، اما او با ۶ گل بهترین گلزن یورو ۲۰۱۶ شد و در آن تورنمنت به طور متوسط در هر ۹۲ دقیقه، یک گل زد تا بهترین مهاجم اروپا لقب بگیرد. گروه آسان فرانسه نیز فرصتی دیگر برای این مهاجم ۲۷ ساله است تا با ذخیره‌یی مطمئن راهی مراحل بالاتر شود.

 گریزمان

گریزمان

هری کین

مهاجم تاتنهام را نمی‌توان بازیکنی مشابه مسی یا رونالدو نامید، اما کمتر کسی هست که در قدرت گلزنی او شک داشته باشد. “کین” گرچه با مصدومیت مچ مواجه شد، اما توانست با زدن ۳۰ گل، تبدیل به دومین گلزن لیگ برتر شود. اگر کین نمایشی به بدی یورو ۲۰۱۶ نداشته باشد و انگلستان هم در جام باقی بماند، آن‌گاه ‌هواداران “سه شیر” می‌توانند امیدوار باشند که بعد از گری لینه‌کر در جام جهانی ۱۹۸۶، بازهم کفش طلا نصیب یک بازیکن انگلیسی شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار