مازندران پیشتاز دربیمه فعالان قرآنی\

مازندران پیشتاز دربیمه فعالان قرآنی

  • کد خبر: 212841
  • چاپ
  • انتشار: 27 خرداد 1397 - 09:14

استنادنیوز :مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: در حال حاضر این استان بیشترین بیمه فعالان قرآنی را در کشور دارا است و تمام فعالان عرصه قرآنی مشمول بیمه خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران احد جاودانی در همایش استانی توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآن و عترت مازندران بیان کرد: منظور از توانمندسازی مؤسسات  قرآنی آن است که مدیر یک موسسه از شیوه‌هایی علمی  مختلف برای جذب نهادهای گوناگون در جهت بسط و گسترش فعالیت‌های قرآنی استفاده کند و با تولیدات جدید اعتماد مردم را برای جذب نیروهای جدید بکار گیرد.

وی ادامه داد: مؤسسات قرآنی مؤسسات غیردولتی و مردم نهادی هستند که باید بر اساس ماده ۴۴ قانون اساسی به‌صورت خصوصی توسط بخش خصوصی اداره شود.

 وی با اشاره به این نکته که قرآن وجود و هستی  نظام جمهوری اسلامی است و این نظام  خود را مکلف می‌داند که هرچه در توان دارد در  جهت بسط و گسترش فرهنگ قرآنی سرمایه‌گذاری کند افزود: با توجه با مشکلات پیش روی جامعه نمی‌توان خود را دل‌خوش وعده‌ها کرد بلکه باید با برگزاری دوره‌ها و کلاسهای علمی مؤسسات قرآنی را توانمند کرد تا به‌صورت خودگردان اداره شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران حمایت همه‌جانبه ادارات این استان را از  مؤسسات قرآنی را خواستار شد وابراز کرد: در حال حاضر این استان بیشترین بیمه فعالان قرآنی را در کشور دارا است و در حال حاضر تمام فعالان عرصه قرآنی مشمول بیمه خواهند شد.

جاودانی در پایان تصریح کرد: کار قرآنی کار دلی است و باید خیرین و متدینین را در عرصه وقف قرآنی تشویق کرد تا بتوانیم از این ظرفیت‌های موجود در جهت مشکل مؤسسات قرآنی گام برداریم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار