پاسخگويي سريع و مؤثر به مشكلات ايثارگران يكي از اولويت هاي بنياد است\

پاسخگويي سريع و مؤثر به مشكلات ايثارگران يكي از اولويت هاي بنياد است

  • کد خبر: 212865
  • چاپ
  • انتشار: 28 خرداد 1397 - 10:00

استنادنیوز؛ مدير كل بنياد مازندران پس از شركت در ارتباط تلفني سامانه سامد گفت: پاسخگويي سريع و مؤثر به مشكلات ايثارگران يكي از اولويت هاي بنياد است.

هدايت مظلومي مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران به بر اساس برنامه ريزي استانداري مازندران در مركز سامانه الكترونيكي ارتباط مردم و دولت (( سامد)) حضوريافت و از طريق تلفن 111 بصورت مستقيم به درخواست ها، تقاضا و مشكلات جامعه ايثارگري استان پاسخ داد.
مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران پاسخگويي سريع و مؤثر به مشكلات ايثارگران را يكي از اولويت هاي مهم در بنياد دانست و گفت: پاسخ مناسب و درست به جامعه هدف و تسريع در انتقال مشكلات ، ميزان رضايت مندي خانواده هاي معزز شهدا،جانبازان و آزادگان را افزايش خواهد داد.
مظلومي با بيان اينكه قدرت پاسخگويي خود را در برابر مشكل ايثارگران بالا ببريم افزود: در حوزه خدمات رساني بويژه در مقابل درخواست ها و تقاضاي ايثارگران ،شنونده خوبي باشيم و با دقت مشكلات اين غزيزان را شناسايي نموده و سپس در جهت حل مسائل آنان، بهترين و منطقي ترين راهكارها را ارائه دهيم.
اين ارتباط تلفني كه از ساعت 9 الي 11 ظهر امروز به مدت 2 ساعت در مركز سامانه سامد به طول انجاميد ضمن پاسخگويي از سوي مدير كل بنياد مازندران ، درخواست هاي ايثارگران در حوزه هاي خدماتي جهت پيگيري و رسيدگي سريع ، ثبت در سيستم گرديد.
مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران در سامانه الكترونيكي ارتباط مردم و دولت به موضوعات مطرح شده از سوي ايثارگران (( اشتغال ايثارگران، چگونگي شركت در آزمون ، توضيحات در خصوص طرح هاي خود اشتغالي و مولد ،امور تحصيلي و هزينه دانشجويي،بهره مندي ايثارگران از وام مسكن بر اساس ضوابط و اولويت،بيمه درماني، هزينه هاي درمان،تسهيلات بانكي، كميسيون ماده 3 و احراز مجروحيت جهت شركت ايثارگران در كميسيون ... پاسخ گفت.
گفتني است ديدار با نماينده مردم نور و محمودآباد در مجلس شوراي اسلامي،شركت در جلسه برنامه ريزي اجراي طرحها در قالب برنامه شوراي هماهنگي استان با محوريت (( طرح سپاس و معتمدين معين)) و حضور در نشست پيگيري جذب اعتبارات در استانداري مازندران از ديگر برنامه هاي مدير كل بنياد مازندران بوده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار