جهاد دانشگاهی مجموعه تخصصی تولید فکر در مازندران\
  • معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران مطرح کرد

جهاد دانشگاهی مجموعه تخصصی تولید فکر در مازندران

  • کد خبر: 212869
  • چاپ
  • انتشار: 28 خرداد 1397 - 17:53

استنادنیوز؛معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: جهاد دانشگاهی می تواند به عنوان یکی از ظرفیت های مازندران برای رفع مشکلات در مسیر توسعه این استان باشد. ‎

احمد حسین زادگان در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی مازندران با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی مجموعه ای است که در این استان کمتر به آن توجه شده است، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی می تواند در زمینه های فرهنگی، آموزشی، اشتغال و پژوهش منشا خدمات برای مازندران باشد.

وی با اشاره به اینکه نیازمند ورود به حوزه های پژوهشی و اشتغال در کشور و مازندران هستیم، تصریح کرد: برای رفع این مشکلات نیاز به نوآوری و خلاقیت داریم که این موضوع از سوی جهاد دانشگاهی قابل انجام است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه مازندران برای رشد نیاز به تفکر دارد، خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی می تواند مجموعه تخصصی تولید فکر در مازندران باشد.

حسین زادگان با اشاره به اینکه به حوزه افکارسنجی در مازندران کمتر توجه شده است، گفت: افکارسنجی در حوزه های اجتماعی، سیاسی و امنیتی می تواند برای مازندران تاثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه به عنوان مثال در حوزه سیاسی به موضوع انتخابات از نگاه علمی کمتر توجه شده است، اظهار کرد: افکارسنجی در حوزه های مختلف سیاسی همانند بررسی رفتارهای انتخاباتی، بررسی رویکرد احزاب، تشکل های صنفی و غیره بسیار مهم است و می تواند میان استانداری و جهاد دانشگاهی مازندران در این زمینه ارتباط دو طرفه شکل بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات مازندران با به کارگیری ظرفیت های آن برطرف شدنی است، گفت: یکی از این ظرفیت ها اتاق فکر توسعه و تعالی مازندران است و جهاد دانشگاهی می تواند بازوان خوب ما در این اتاق باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت های جهاد دانشگاهی، این نهاد می تواند مشاور خوبی برای استانداری مازندران در مسیر توسعه استان باشد



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار