مازندران از داشتن موقوفه مختص قرآن بی‌بهره است\

مازندران از داشتن موقوفه مختص قرآن بی‌بهره است

  • کد خبر: 212872
  • چاپ
  • انتشار: 28 خرداد 1397 - 19:06

استنادنیوز؛مدیر کل اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه مازندران از داشتن موقوفه مختص قرآن بی‌بهره است، اظهار کرد: هنوز موضوعات قرآنی جزو دغدغه‌های جامعه نشده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران ، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در نشست اعضای کمیته برگزاری مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه مازندران که در استانداری برگزار شد، گفت: استان مازندران بیشترین موسسات قرآنی را در سطح کشور دارد و لازم است که مسابقات قرآن با توجه به شایستگی این استان  در سطح بالایی برگزار شود.
وی افزود: متاسفانه اداره کل اوقاف هیچ سازمان و نهادی را در برگزاری این دوره از مسابقات در کنار خود نمی بیند در حالی که هزینه برگزاری مسابقات ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان هزینه دارد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه با اشاره به برگزاری ۶۰۰ محفل انس با قرآن در سطح امام زادگان، تصریح کرد: در سطح  ۱۷۵ امام زاده محفل ترتیل خوانی قرآن برگزار شد.
وی برگزاری طرح نشاط فرهنگی  و اجرای طرح تربیت حافظان قرآن را که از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است را نمونه ای از اقدامات این اداره کل عنوان کرد.
حیدری با بیان اینکه مازندران از داشتن موقوفه مختص قرآن بی‌بهره است، اظهار کرد: هنوز موضوعات قرآنی جزو دغدغه‌های جامعه نشده است.
وی افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران برای تامین هزینه‌های داوری، جوایز، ایاب و ذهاب، پذیرایی، اسکان اساتید و میهمانان و... نیازمند همیاری و همکاری دستگاه‌ها است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار