بی مسئولیتی اعضای شورای اسلامی شهرستان چالوس و جلساتی که بی نتیجه می ماند\
  • انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر چالوس:

بی مسئولیتی اعضای شورای اسلامی شهرستان چالوس و جلساتی که بی نتیجه می ماند

  • کد خبر: 21288
  • چاپ
  • انتشار: 23 شهریور 1395 - 21:48

باز هم غیبت در مهمترین جلسه سال چهارم شورای اسلامی شهر چالوس موجب شد جلسه برای چهارمین بار بی نتیجه بماند

به گزارش استناد نیوز، چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر چالوس عصر امروز با حضور فرماندار چالوس و نماینده وی برای تعیین تکلیف وضعیت انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر چالوس در دفتر شورای شهر برگزار شد که این جلسه هم به نتیجه ای نرسید.

 

بعضی از اعضای شورای اسلامی شهر چالوس با بی اعتنایی به آرای مردمی که به آن ها رای داده اند و وضعیت شهر بنا به دلایلی نامعلوم در جلسات مختلف تعیین اعضای هیئت رئیسه غیبت می کنند تا پس از چندین جلسه ای که به این منظور برگزار شده همچنان مردم چالوس اعضای شورای شهر خود را نشناسند و برنامه های شهر بلاتکلیف باقی بمانند.

 

مردم چالوس در انتخابات شهر خود شرکت کردند و به افرادی اعتماد کرده و به آن ها رای دادند تا مشکلات شهرشان که کم هم نیست را سروسامان دهند اما متاسفانه عده ای از اعضا بدون کوچکترین احساس مسئولیتی در جلسات مهم انتخاب هیئت رئیسه غیبت می کنند تا پس از 4 بار تشکیل جلسه به این منظور باز هم تکلیف اعضای هیئت رئیسه نامشخص باقی بماند. در حالی که در جلسه سوم 4 عضو شورا غیبت داشتند در جلسه چهارم هم یکی از اعضای 9 نفره شورا غیبت داشت.

 

در این جلسه رقابت میان قربان سام‌دلیری و ویدا صیادی‌نژاد بود که هرکدام با کسب 4 رای از 8 رای ماخوذه برابر شدند تا همچنان تکلیف هیئت رئیسه شورا بی نتیجه بماند و به جلسه پنجم موکول شود.

 

دو جلسه در زمان مقرر قانونی برگزار شد و دو جلسه پس از آن نیز طبق قانون با حضور فرماندار و نماینده وی برگزار شد که هر چهار جلسه بی‌نتیجه بوده است.جالب اینجاست در جلسه سوم که با حضور فرماندار برگزار شده بود چهار عضو شورا غیبت کردند.

 

به احتمال زیاد جلسه بعدی انتخابات هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر چالوس روز شنبه هفته بعد برگزار می‌شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار