نویسنده ای که مورد کم لطفی بعضی از بزرگان قرار گرفت/ شیردل برترین نویسنده ی خاطرات دفاع مقدس\

نویسنده ای که مورد کم لطفی بعضی از بزرگان قرار گرفت/ شیردل برترین نویسنده ی خاطرات دفاع مقدس

  • کد خبر: 212896
  • چاپ
  • انتشار: 29 خرداد 1397 - 23:31

استنادنیوز؛ ای کاش نهاد ها و سازمان ها از این نویسندگان حمایت میکردند تا این بزرگواران با آرامش فکری کامل به کار تخصصی در حوزه دفاع مقدس می پرداختند.

حسن شیردل نویسنده ایی که همیشه مورد کم لطفی بعضی از بزرگان قرارگرفت و بدون حمایت از سازمان و نهادی به سمت هدفش پیش رفت و با اینکه هزاران در بسته همیشه رو در روی این بزرگوار قرار دادند اما وی ذره ایی عقب نشینی نکرد و جدی تر پیگیر کار ارزشمند خود شدند.
چقدر واقعا ناراحت کننده است که این عزیزان که در بهترین راه قدم برداشته اند و خاطرات و رشادت های مردانی را  قلم می زنند که روزی برای دفاع از این آب و خاک جنگیدند و برای انتقال آرمانها و رشادت های آن عزیزان به نسل جدید و جوانان نیازمند نویسندگانی مثل شیردل ها هستیم ولی متاسفانه مشاهده می شود از سوی برخی از نهادهای فرهنگی ذره ایی از این نویسندگان حمایت نمیشوند.
 
حسن شیردل داستان نویس و خاطره نویس  متولد شهرستان بابل
از سال 1382 به شکل حرفه ای نویسندگی را با حوزه هنری ، مرکز آعاز کرد و قبل آن نیز در چند جشنواره کشوری دارای رتبه بوده که اهم آن به شرح زیر است: ?برگزیده جشنوازه شب های شهریور ، برای داستان مثل مه ای که همه جا را سفید کند. ?نفر اول داستان دانشگاه علامه امینی برای داستان عصای موسی. ?نفر اول جشنواره داستان استان قدس رضوی برای  داستان نذرم ادا ?کتاب برگزیده کتاب سال برای : زمین ناله می کند چاپ نهم.
?برگزیده دوسالانه کتاب برای کتاب : ماه در میدان مین ?سال 94 برای کتاب بلوغ پشت خاکریز جزو صد کتاب برتر انتشارات سوره مهر از اول انقلاب تا کنون.
?بیش از سی جلد کتاب که عمده آن را با نام گفتگو با تدوین با همراهی برادرش حسین شیردل به چاپ رسانده است. ?آخرین کتاب مورد توجه منتقدان، شش دیوار بوده که در سال95 به چاپ رسیده است.
کتاب بلوغ پشت خاکریز و کتاب ساره از آثار ارزشمند این هنرمند در حوزه دفاع مقدس می باشد.


telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار