اولین تیم فوتبال از جام جهانی روسیه خداحافظی کرد/پرتقال صدرنشین گروه B شد\

اولین تیم فوتبال از جام جهانی روسیه خداحافظی کرد/پرتقال صدرنشین گروه B شد

  • کد خبر: 212909
  • چاپ
  • انتشار: 30 خرداد 1397 - 19:00

استنادنیوز؛ تیم ملی پرتغال در دیدار با مراکش در جام جهانی 2018 روسیه به سختی به پیروزی رسید تا مراکشی‌ها اولین تیم وداع کننده با جام باشند.

تیم های ملی فوتبال پرتغال و مراکش از گروه دوم مسابقات جام جهانی 2018 روسیه امروز از ساعت 16:30 در ورزشگاه لوژنیکی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر به نفع پرتغال به پایان رسید تا پرتغالی‌ها 4 امتیازی شوند و صدر جدول گروه مرگ از چنگ ایران درآمد. با این نتیجه حذف مراکش از این رقابت ها مسجل شد.

گل‌ها:رونالدو(4) پرتغال.

داور: مارک گایگر داور از کشور آمریکا

اخطارها: مهدی بن عطیه(40) مراکش.

اخراج:

ترکیب پرتغال: روی پاتریسیو، په په، رافائل، فونته، سدریک، موتینیو(89-سیلوا)، ماریو(70-فرناندز)، برناردو(59-مارتینز)، ویلیام، رونالدو و گوئدس.

ترکیب مراکش: الکاجوی، حکیمی، داکاستا، بن عطیه، درار، زیاش، الاحمدی(86-فجر)، بلهنده، بوصوفه، امرابط و بوطیب(69-الکعبی).

شرح نیمه اول:

مراکشی‌ها بازی را خوب آغاز کردند و چند حمله خوب نیز در همان ابتدای بازی داشتند ولی پرتغالی‌ها در اولین موقعیت به دست آمده برایشان بوسیله کریستیانو رونالدو کاپیتانشان با ضربه سر دروازه شیرهای اطلس را باز کرد.

مرکاشی‌ها باوجود گل خوردن ولی تیم برتر میدان بودند و حملات متعددی را روی دروازه پرتغال انجام دادند ولی در نهایت نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به نفع پرتغال به پایان رسید.

شرح نیمه دوم

در نیمه دوم بازی مراکشی ها با تمام قدرت برای جبران گل خورده حمله کردند و به نوعی سوار بر بازی بودند ولی در نهایت حملات پیاپی مراکشی‌ها جواب نداد و این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع پرتغال به پایان رسید تا پرتغال در این گروه 4 امتیازی شود و موقتا صدر جدول را از ایران بگیرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار