ماجرای لغو پخش فوتبال از ورزشگاه آزادی تا رفع مشکل و پخش دوباره + عکس\
  • جزئیات ماجرا؛

ماجرای لغو پخش فوتبال از ورزشگاه آزادی تا رفع مشکل و پخش دوباره + عکس

  • کد خبر: 212918
  • چاپ
  • انتشار: 30 خرداد 1397 - 21:06

درحالی که از قبل اعلام شده بود خانواده ها می توانند دیدار ایران و اسپانیا را در ورزشگاه آزادی تماشا کنند، اما خانواده ها را از ورزشگاه بیرون کردند!

به گزارش استناد نیوز، در حالی که تعداد زیادی از مردم به همراه خانواده خود از ساعت ها قبل برای تماشای دیدار تیم های فوتبال ایران و اسپانیا در چارچوب رقابت های جام جهانی 2018 خود را به ورزشگاه آزادی رسانده بودند متاسفانه اعلام شد این برنامه لغو شده و خانواده ها را از ورزشگاه بیرون و درب های آزادی را پلمپ کردند!

در ابتدا به نظر میرسید این تصمیم توسط دادستانی تهران اتخاذ شده اما به نظر می رسد متولی این کار استانداری تهران است و دادستانی تهران هیچ ممانعتی برای پخش بازی به عمل نیاورده است.

این اقدام و برخورد به عمل آمده موجب اعتراض خانواده هایی شد که از نقاط مختلف تهران با شور و هیجان خود را به ورزشگاه آزادی رسانده بودند و این اعتراضات با تجمع در اطراف ورزشگاه ادامه دارد، این درحالی است که نیروی انتظامی خواستار عدم تجمع هستند، ماموران انتظامی بعد از عدم توجه برخی برای رفتن به خانه‌هایشان مشغول یادداشت کردن پلاک خودروهای پارک شده هستند. برخی از رسانه ها نیز از دستگیری یکی از معترضین خبر داده اند.

 

تلاش برای پخش فوتبال در آزادی؛

به نظر می رسد تلاشها برای رفع محدودیت ها و مشکلات و اجرای برنامه تماشای دیدار حساس ایران و اسپانیا در ورزشگاه آزادی ادامه دارد، نیروی انتظامی اعلام کرد که پخش فوتبال ایران-اسپانیا در ورزشگاه آزادی بلامانع بوده و امنیت آن تأمین می‌شود.

 

طبق آخرین اخبار دلیل لغو پخش مستقیم فوتبال ایران اسپانیا در ورزشگاه آزادی با حضو خانواده ها، مشکلات زیر ساختی در ورزشگاه آزادی اعلام شد.

 

با پیگیری استانداری و همکاری وزارت کشور و نیروی انتظامی مشکل ورود خانواده ها به ورزشگاه آزادی حل شده و تا دقایقی دیگر بازی ایران و اسپانیا در ورزشگاه آزادی برای حاضرین پخش خواهد شد.

 azadi51206230645

azadi548041640874

در حال تکمیل خبر....



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار