احتمال عدم حضور تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر شیطنت رسانه ای است\

احتمال عدم حضور تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر شیطنت رسانه ای است

  • کد خبر: 212928
  • چاپ
  • انتشار: 01 تیر 1397 - 11:36

استنادنیوز؛ مدیران نفت مسجدسلیمان معتقدند که خبر کنار گذاشتن آنها از لیگ برتر شایعه‌ای است که برخی با شیطنت رسانه‌ای به آن دامن می‌زنند.

در روزهای اخیر، خبر تهدید تیم نفت مسجدسلیمان توسط سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مبنی بر عدم اجازه به این تیم جهت شرکت در فصل پیش روی لیگ برتر به کرات بین برخی رسانه‌ها و اهالی فوتبال دست به دست شد.

تهدیدی که گفته شد دلیل آن عدم ارائه مستندات جدید از تغییرات در ارکان مدیریتی باشگاه نفت توسط مسؤولان این باشگاه به فدراسیون بوده است و حتی برای ارائه این مدارک، ضرب الاجلی هم تعیین شد.

امروز و در آخرین اخبار منتشر شده در باب این موضوع خبری با این مضمون روی خروجی یکی از سایت‌های خبری درج شد که نوشته بود: «مهلت سازمان لیگ به نفت مسجد سلیمان تمام شد؛ شنبه خونه به خونه لیگ برتری می شود.»

با اینکه بارها از ضرب‌الاجل‌های این‌چنینی از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال داستان‌های گوناگونی شنیده‌ایم که هیچکدام هم به واقعیت نزدیک نبوده‌اند، این بار هم در تماس با مدیران تیم نفت مسجدسلیمان، میزان جدی بودن محرومیت و تهدید این تیم توسط فدراسیون را جویا شدیم.

مراحل اداری تغییر مدیریت در حال انجام

در این راستا هدایت یزدی، مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: مراحل اداری انتقال مدیریتی تیم نفت مسجدسلیمان در حال انجام است و از آنجایی که در کشور ما گاهی کارهای اداری طول می‌کشد، کمی زمان این پروسه طولانی شد، اما در کل مشکل خاصی وجود ندارد و طی چند روز آینده مستندات و مدارک مورد نیاز را به سازمان لیگ تحویل می‌دهیم.

وی افزود: تیم نساجی قائمشهر هم به‌همراه ما به لیگ برتر صعود کرد اما آیا از آن‌ها هم این‌گونه ساختار مدیریتی خواستند، یا این همه مکاتبه با آن‌ها کردند، اصلا چند باشگاه لیگ برتری ما هیات مدیره خود را به فدراسیون معرفی کرده‌اند؟ برخی برخوردها با تیم نفت مسجدسلیمان خوب نبوده است، با این حال کارهای اداری در حال انجام هستند و مشکل خاصی وجود ندارد و فقط برخی این وسط شیطنت می‌کنند.

به شایعات بی توجهیم

کیوان بابادی، مدیرعامل نفت مسجدسلیمان نیز در این رابطه به خبرنگار فارس گفت: فکر نمی‌کنم مطرح کردن ضرب‌الاجل کار صحیحی باشد و مسؤولان باشگاه در حال انجام روال اداری و قانونی کار هستند و به‌زودی مدارک به فدراسیون تحویل می‌شوند. به شایعات توجهی نداریم و داریم کارمان را در بازار نقل و انتقالات و مراحل آماده‌سازی تیم پیش می‌بریم.

در کل، آنچه واضح است این است که فدراسیون فوتبال پس از تغییرات مدیریتی گسترده در رأس باشگاه نفت مسجدسلیمان که بر اساس قوانین و آیین نامه وزارت نفت انجام شد، ساختار مدیریتی جدید این باشگاه را از مسؤولان این تیم می‌خواهد، اما بر هم زدن آرامش مدیران این تیم با مطرح کردن اخبار نامعتبر، آن هم در زمانی که آن‌ها مشغول بستن تیم هستند، اقدامی است که خواسته یا ناخواسته به بدنه این تیم ضربه می‌زند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار