شاکله اصلی انجمن حمایت از زندانیان، مردم خیر و نیکوکار هستند\

شاکله اصلی انجمن حمایت از زندانیان، مردم خیر و نیکوکار هستند

  • کد خبر: 212946
  • چاپ
  • انتشار: 02 تیر 1397 - 10:25

استنادنیوز؛معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل اظهار داشت: شاکله اصلی انجمن حمایت از زندانیان، مردم خیر و نیکوکار هستند.

با دعوت از معتمدین ، خیرین و روسای ادارات شهرستان بابل  و با حضور ولی زاده، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل،وکیلی راد، رئیس دادگستری، مرادی، دادستان، مهندس کبود فیروزجائی، شهردار بابل و جعفرزاده ، رئیس اداره زندان بابل مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان تشکیل جلسه داد.

در این جلسه ولي زاده ، فرماندار ویژه شهرستان بابل با بیان اینکه حمایت از زندانیان غیر عمد و خانواده های  آنان کارپسندیده ای است؛ گفت : شاکله اصلی انجمن حمایت از زندانیان، مردم خیر و نیکوکار هستند و دست اندرکاران انجمن حمایت از زندانیان ،   معتمدین مردم هستند که صرفا برای رضای خدا کار می کنند.

ولي زاده با اشاره به رسالت خطیر انجمن حمایت از زندانیان گفت: حمایت از خانواده های زندانیان امری پسندیده و اجری اخروی را بدنبال دارد . وی تاکید کرد: این امر منحصر به قشری خاص در جامعه نیست بلکه همه اقشار جامعه می توانند به نوعی خانواده های زندانیان را تحت پوشش قرار دهند.

 این مقام مسئول در پایان ابراز داشت:اجر اخروی که در دستگیری خانواده های نیازمند وجود دارد در میان سایر اعمال حسنه از جایگاه ویژه ای برخوردار است؛ چرا که دعای خیل عظیمی از دردمندان جامعه ، پشت سر خیرين است و آنان را از بلایا و مصیبتها نجات می دهد.

مرادی، دادستان بابل نیز در این مجمع ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین به وظایف خطیر انجمن حمایت از زندانیان اشاره و خواستار حمایت مادی و معنوی بیشتر حاضرین شد .

وی با اشاره به وظایف انجمن حمایت از زندانیان در اساسنامه ، گزارشی از فعالیتهای سال گذشته انجمن حمایت از زندانیان بابل را  برای حاضرین ارائه کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار