خرید بلیط لحظه آخری هواپیما/ بهترین قیمت ارزان بلیط هواپیما و چارتر\

خرید بلیط لحظه آخری هواپیما/ بهترین قیمت ارزان بلیط هواپیما و چارتر

  • کد خبر: 212963
  • چاپ
  • انتشار: 03 تیر 1397 - 09:23

استنادنیوز؛ تیک بان خرید اینترنتی بلیط هواپیما را ارزان و راحت می کند. بهترین قیمت بلیط هواپیما و چارتر را ارائه می دهد.

سامانه فروش بلیط تیک بان محصولی از شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هفت اورنگ می باشد که امکان خرید بلیط چارتر و بلیط سیستمی هواپیما را میسر ساخته است. بلیط های چارتری: بلیط های لحظه آخری هواپیما هستند که بدلیل عدم تکمیل ظرفیت هواپیما و یا رزرو گروهی توسط چارتر کننده با قیمت پایین تر و ارزان تر عرضه می شوند. شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هفت اورنگ با همکاری شرکای تجاری خود مجموعه ای از بلیط ارزان هواپیما با قیمت چارتری و سیستمی را برای عرضه بصورت آنلاین در سایت خود فراهم کرده است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما

بلیط های عرضه شده بگونه ای در دسترس قرار گرفته اند که امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما به صورت آسان، ارزان و مطمئن هواپیما توسط شما فراهم شود و گام نخست یک سفر به یادماندنی را تجربه نمایید. توجه داشته باشید در هرمرحله از استفاده و خرید که به سوال یا اشکالی برخوردید تیم پشتیبانی شرکت هفت اورنگ آماده پاسخگویی و مشاوره به شما جهت حل موضوع بوجود آمده است.

در جشنواره پاییزی بلیط هواپیما تیک بان، با ثبت نام و خرید بلیط هواپیما برنده ی جایزه شوید. سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما تیک بان برای کسانی که در پاییز در سایت ثبت نام کنند یا خریدی صورت دهند یک دستگاه آیفون X در نظر گرفته است. با ثبت نام در سامانه بلیط هواپیما تیک بان 1 امتیاز و با هر خرید 2 امتیاز کسب کنید و برنده ی خوش شانس آیفون X باشید. رزرو بلیط هواپیما را با تیک بان تجربه کنید!

سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیما تیک بان، یکی از کامل ترین سامانه های خرید بلیط هواپیما در ایران است که با تجمیع بلیط های موجود در کلیه ی مسیرها دست شما را در انتخابی مقرون به صرفه و ایده آل باز میگذارد. از طریق سامانه تیک بان شما میتوانید بلیط هواپیما را در زمان و مسیر مورد نظر خود به سادگی در میان انواع پروازهای ایرلاین های مختلف داخلی و خارجی جستجو کرده و آن را با قیمتی ارزان و مناسب تهیه نمایید. بلیط هواپیما چارتر، بلیط هواپیما تیک بان، خرید بلیط هواپیما آسمان، خرید بلیط هواپیما ایران ایر، بلیط هواپیما ماهان، بلیط هواپیما مشهد، بلیط هواپیما لحظه آخری، بلیط قطار و .... را میتوانید توسط سامانهرزرو بلیط هواپیما تیک بان تهیه نمایید.

رزرو بلیط هواپیما

سامانه خرید بلیط هواپیما تیک بان، با فروش بلیط هواپیما در پروازهای داخلی نظیر تهران، کیش، اصفهان، مشهد، شیراز، اهواز و... و همچنین پروازهای خارجی نظیر نجف، استانبول، دبی، تفلیس و... سعی نموده است تا بسیاری از نیازهای شما به دریافت بلیط در انواع مسیرها را مرتفع نماید. همچنین تیک بان میکوشد از طریق همکاری با ایرلاین ها و شرکت های هواپیمایی برتر کشور، هر روز بیشتر در جهت کسب رضایت و رفع نیاز مشتریان خود قدم بردارد. جهت خرید هر نوع بلیط هواپیما، اعم از بلیط چارتر یا بلیط سیستمی در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزنس، تنها نیاز به انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود در صفحه اصلی سامانه بلیط هواپیما تیکبان خواهید داشت. همچنین از آنجا که پرنمودن فیلد «تعداد مسافران» در صفحه نخست، شما را در سریعتر پیدا کردن پروازهای دارای ظرفیت کمک خواهد نمود؛ می توانید برای سرعت بخشیدن به روند خرید بلیط هواپیما خود، تعداد مسافران را نیز در صفحه اصلی تیک بان درج نمائید. برای اطلاع از نحوه صحیح خرید بلیط هواپیما و تکمیل اطلاعات خود می توانید به بخش «راهنمای خرید بلیط هواپیما» در سایت تیک بان مراجعه نمائید.

در سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما تیک بان، قابلیت کنسل و استرداد مبلغ به صورت آنی و با کسر جریمه مرتبط با شرکت های هواپیمایی در بلیط های سیستمی و طبق قوانین چارتر کننده در بلیط های چارتری وجود دارد تا کاربران این سیستم قادر به طی تمامی مراحل خرید یا استرداد باشند. لازم به ذکر است عملیات کنسلی و استرداد مبلغ بلیط هواپیما با توجه به دستورالعمل ها و قوانین مصوب سازمان هواپیمایی کشور صورت می گیرد و مشتریان تیک بان می توانند برای آگاهی از متن کامل این دستورات به بخش قوانین و مقررات در سایت تیک بان رجوع کنند. نکته قابل توجه دیگر در سامانه خرید بلیط هواپیما تیک بان آن است که در این سامانه علاوه بر ارائه بلیط هواپیما در مسیرهای داخل کشور، بلیط پروازهای خارج از کشور به صورت یک طرفه و دو طرفه از طریق ایرلاین ها و شرکت های هواپیمایی نیز فراهم شده است.

بلیط هواپیما تیک بان

در پایان قابل ذکر است که سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما تیک بان ، با در اختیار داشتن تیمی مجرب از کارشناسان فروش، پاسخگوی مشتریان خود برای هرگونه سوال یا مشکل احتمالی طی استفاده از تیک بان است تا آنها را برای خریدی لذت بخش و ارزان همراهی نماید. خرید غیرحضوری، امکان مقایسه و خرید ارزانترین بلیط ها در مسیرهای پرتردد، پشتیبانی تمام وقت در هفت روز هفته و دهها مزایای دیگر از قابلیت های سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما تیک بان است که لذت مسافرت را دوچندان مینماید؛ فرصت خرید بلیط هواپیما از تیک بان را از دست ندهید!



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار