پیام تبریک دکتر احمدی به مناسبت هفته قوه قضاییه\

پیام تبریک دکتر احمدی به مناسبت هفته قوه قضاییه

  • کد خبر: 212983
  • چاپ
  • انتشار: 04 تیر 1397 - 12:28

استنادنیوز؛ دکتر احمدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور در پیامی هفته قوه قضاییه را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی واحد نور،متن پیام تبریک سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
«هوالعادل أفضَلُ الخَلقِ أقضاهُم بِالحَقِّ»        (بهترین مردم کسی است که بیش از دیگران به حق، داوری کند.)   امام علی(ع)
قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری و حراست از قانون اساسی و سرلوحه قراردادن رهنمودها و منویات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) به عنوان رکن اساسی نظام اسلامی، مسئولیت خطیر و حساسی در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی ملت شریف ایران و تحقق بخشیدن به عدالت عهده دار است.
هفتم تیرماه هر سال یادآور شهادت مظلومانه دکتر بهشتی (نخستین رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران) و 72 تن از یاران باوفایش که به حق نمادی از توجه به اصول قضاوت خدا مدارانه و اسلامی برای گستراندن امر عدالت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می آید.
هفته قوه قضائیه فرصتی مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در قوه قضایی کشور اسلامی مان و بویژه تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضایی، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر، شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه است.
اینجانب با گرامی داشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و یاران باوفایش  هفته قوه قضائیه را به مجموعه متعهد و خدوم در قوه قضائیه و دست اندرکاران امر قضا در ایران اسلامی تبریک عرض نموده و موفقیت و تأییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای این عزیزان خواستارم.
دکتر محمد احمدی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار