ولی زاده؛ شهرستان بابل مقصد گردشگران خواهد شد/ احیای بازیهای بومی و محلی در بابل\
  • معاون استاندار و فرماندار ویژه بابل؛

ولی زاده؛ شهرستان بابل مقصد گردشگران خواهد شد/ احیای بازیهای بومی و محلی در بابل

  • کد خبر: 212987
  • چاپ
  • انتشار: 04 تیر 1397 - 14:32

استنادنیوز؛ معاون استاندار و فرمانداروِیژه شهرستان بابل با بیان اینکه بابل مقصد گردشگران خواهد شد، گفت: بازیهای بومی و محلی در این شهرستان احیا شود.

اولین جلسه ستاد خدمات سفرهای تابستانی شهرستان بابل با حضور فرماندار ویژه این شهرستان برگزار شد.

این نشست با حضور ولی زاده، معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای تابستانی شهرستان بابل درسالن جلسات فرمانداری برگزارشد.

در این جلسه فرماندار بابل با تقدیر از زحمات اعضای ستاد و مشارکت جدی آنان در بحث خدمات سفرهای نوروزی ، اظهار داشت: با تلاش شما عزیزان بابل بعنوان سومین شهر برتر استان مازندران در بحث خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی در سالجاری انتخاب شد.

 وی  با اشاره به اینکه جلسات خدمات سفر تنهامختص ایام نوروز نیست؛ افزود:بلکه با برگزاری چنین جلساتی سعی میشود که مشکلات، نواقص و کمبودهای احتمالی در سفرها برای مسافرین کاهش یابد.

ولی زاده با اشاره به آغاز تعطیلیمدارس و ورود مسافران به شهرستانهای استان مازندران از بابل بعنوان دروازه ورودی مسافرین یاد کرد و افزود:برای اسکان مسافران تابستانی  همچون ایام نوروز در این شهر باید مکانهائی درنظر گرفته  شود تا نسبت به ارائه خدمت بهمسافران کوتاهی نشود و تمهیدات لازم برای خدمتدهی مطلوب اتخاذ گردد و در واقع به گونه ای عمل شود که شهرستان بابل در آینده بعنوان شهرستان مقصد برای گردشگران تداعی شود.

وی همچنین خواستار پیش بینی خانه های مسافر در نقاط گردشگر پذیر شد و ادامه داد:بحث گردشگر برای هر شهرستان بعنوان یک فرصت است .

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل در پایان بر برگزاری جشنواره های بومی و محلی در جای جای این شهرستان تاکید کرد و افزود: در کنار این جشنواره ها باید بازیهای بومی و محلی این شهرستان هم احیا گردد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار