صدای کاسبکاران دلال با صدای تهیدستان نگران اشتباه گرفته نشود\

صدای کاسبکاران دلال با صدای تهیدستان نگران اشتباه گرفته نشود

  • کد خبر: 213005
  • چاپ
  • انتشار: 05 تیر 1397 - 09:00

استنادنیوز؛ مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور می‌گوید باید بیشتر تامل کرد تا صدای کاسبکاران دلال با صدای تهیدستان نگران اشتباه گرفته نشود.


حسام‌الدین  آشنا در کانال تلگرامی خود به برخی تحرکات در بازار اشاره کرد و نوشت: صدای خیابان و پاساژ و بازار را باید شنید. اولی صدای مردم است اما باید در تشخیص صدای دوم و سوم بیشتر تامل کرد تا صدای کاسبکاران دلال با صدای تهیدستان نگران اشتباه گرفته نشود.


درباره این دغدغه  درست آقای مشاور گفتنی است عدم همراهی با منطق درست ساماندهی و قانونمندی فضای مجاری از سوی برخی مدیران دولت به ویژه آقای روحانی، فضایی را ایجاد کرده که مرز مردم و مطالبات اقتصادی بازاریان با موج‌سواری فرصت‌طلبان سیاسی و تروریست‌های اقتصادی قابل تشخیص نباشد و نفوذی‌ها و عناصر وابسته به دشمن و اتاق جنگ اقتصادی آن بتوانند در پوشش مطالبات و گلایه‌های مردم، اقدام به ایجاد بی‌ثباتی و ناآرامی ‌کنند.


دی‌ماه گذشته پس از تحرکات برخی محافل و رسانه‌های ضدانقلاب که منجر به جنایت علیه شهروندان بی‌گناه و مأموران خدوم نیروی انتظامی، آتش زدن اموال عمومی و مردم، حمله به حسینیه‌ها و مساجد و حتی آتش زدن پرچم‌ جمهوری اسلامی شد، وزیر ارتباطات به درستی به مدیر کانال تلگرام اعتراض کرد که برخی از کانال‌ها رسما آموزش ساخت بمب و ترور و جنایت را می‌دهند اما مدیر تلگرام در قبال انسداد برخی از همین کانال‌ها مقاومت کرد و ایستادن کنار تروریست‌ها را بر 40‌ میلیون کاربر تلگرام ترجیح داد.


پس از این اتفاقات با وجود تاکید منطقی نظام بر همراهی تلگرام یا انسداد  آن، برخی مدیران دولتی حاضر نشدند در مقابل نفوذطلبی سرویس‌های جاسوسی و گروهک‌ها از این معبر قاطعیت نشان دهند و حتی شنیده می‌شود که با ایجاد پیام رسان‌هایی مانند تلگرام و هاتگرام، سعی کردند انسداد تلگرام را دور بزنند و حتی مشکل فیلتر بودن آن را نیز حل کنند!!


عجیب‌تر اینکه طی یکی دو ماه گذشته از وزیر اقتصاد و رئیس‌ بانک مرکزی گرفته تا سخنگوی دولت و... بارها بر نقش‌آفرینی فضای مجازی به ویژه تلگرام در ایجاد التهاب در بازار و ایجاد تورم انتظاری و به هم ریختن بازارهای سکه و ارز تاکید کردند اما با این همه دولت هنوز تصمیم راسخی درباره ساماندهی این فضا نگرفته و آخرین بار دیروز عناصر سودجو و تروریست‌های اقتصادی و سیاسی از طریق همین فضای به حال خود رها شده، اقدام به موج سواری روی گلایه‌های بازاریان و تهدید و ارعاب برای به تعطیلی کشاندن بازار کردند؛ نوعی خود تحریمی که دود آن قبل از همه به چشم کسبه زحمتکش و مردم و اقتصاد کشور می‌رود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار