شفاف سازی راه برون رفت مشکلات عرصه فرهنگ\

شفاف سازی راه برون رفت مشکلات عرصه فرهنگ

  • کد خبر: 213009
  • چاپ
  • انتشار: 05 تیر 1397 - 11:19

استنادنیوز؛جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران اظهار داشت هنرمندان باید  شفاف حرف بزنند و شفاف به راهکارها گوش بسپارند تا بتوانند با ساختار درست در جهت اعتلای فرهنگ درست گام بردارند

احد جاودانی در جلسه هم‌اندیشی با نخبگان فرهنگ و هنر شهرستان بابل که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد عنوان کرد: هنر هویتی ارزشمند بوده و در طول تاریخ باعث پیشرفت هر جامعه شده و در این راستا نیز مشکلات عمده ای را بر اساس ناملایمات روزگار بر خود دیده است.

جاودانی اظهار داشت: هنرمندان باید  شفاف حرف بزنند و شفاف به راهکارها گوش بسپارند تا بتوانند با ساختار درست در جهت اعتلای فرهنگ درست گام بردارند زیرا هنگامی مشکلات هر قشری واز جمله هنرمندان و فرهنگ دوستان حل خواهد شد که کج‌رفتارهایی در این عرصه صورت نگیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران بیان کرد: استمرار و پیگیری در این عرصه باعث پویایی هنر شده و فرماندار شهرستانی را به  دیدن تئاتر می‌کشاند و شهرداری را در عرصه ساخت خانه‌های هنری تشویق می‌کند و این جای بسی خرسندی در این عرصه خواهد بود.

مدیرکل ارشاد مازندران گفت: حل مشکلات فرهنگی از طریق جذب اسپانسر توسط متولیان امور امکان‌پذیر خواهد بود و برای توسعه فرهنگ و هنر به همدلی همه ارگانها نیازمند است و باید بدانند بسیاری از مشکلات جامعه  از طریق  اعتلای فرهنگ و هنر حل خواهد شد.

این مقام  مسئول تصریح کرد: هنر زمانی باروح مردم عجین خواهد شد و شگفتی‌های بسیاری را خلق کرد که جنبه‌های تمدنی آن مدنظر قرار گیرد و افتخار می‌کنیم هنر امروز ما برگرفته از اندیشه‌های والای بومی بوده است و امیدداریم در آینده نزدیک اتفاقات خوبی در این عرصه رخ دهد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار