کشف 30 هزار دلارقاچاق از یک خودرو در البرز\

کشف 30 هزار دلارقاچاق از یک خودرو در البرز

  • کد خبر: 213024
  • چاپ
  • انتشار: 06 تیر 1397 - 08:42

استنادنیوز؛البرز - رئیس پلیس آگاهی استان از کشف 30 هزار دلار که به صورت قاچاق از مرزهای غربی کشور وارد استان البرز شده بود، خبر داد

 سرهنگ "جواد صفایی" در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در راستاي کنترل و نظارت بر فعالان بازار ارز و صرافي ها، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ از حمل ارز قاچاق از مرزهای غربی کشور به استان البرز و تهران مطلع شدند .

وی افزود : در بررسی های اطلاعاتی ماموران محرز شد که ارز مورد نظر قرار است با یک دستگاه خودرو پژو 405 از طریق استان البرز وارد تهران شود ، بنابراین بلافاصله ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محورهای مواصلاتی شهرستان ساوجبلاغ اعزام و پس از چندین ساعت کنترل خودروهای عبوری در نهايت خودرو مورد نظر را در محدوده سيمان آبيک مشاهده کردند .

این مقام انتظامی اظهار کرد: ماموران به محض مشاهده خودرو ، دستور توقف آن را صادر کردند ؛ اما راننده بدون توجه به دستور پلیس قصد متواري شدن داشت که ماموران با رعايت قانون به کارگيري سلاح و شليک تیر هوایی ، خودرو را متوقف و راننده و سرنشین آن را دستگیر کردند .

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت : در بازرسی بدني از راننده 3 بسته دلار 100 دلاری ، در مجموع 30 هزار دلار به ارزش 2 میلیارد و 200 میلیون ریال کشف و به همراه دو متهم برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ منتقل شدند .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار