اینستاگرام دو قابلیت فوق العاده دیگر را به خود اضافه کرد\

اینستاگرام دو قابلیت فوق العاده دیگر را به خود اضافه کرد

  • کد خبر: 21306
  • چاپ
  • انتشار: 22 آبان 1395 - 06:52

از شب گذشته اینستاگرام قابلیت‌های جدیدی را به سرویس خود اضافه کرده که به‌طور حتم موردتوجه کاربرانی قرار خواهد گرفت که به‌صورت مستمر از بخش Stories استفاده می‌کنند. این به‌روزرسانی برای دو پلتفرم اندروید و iOS منتشر شده است.

به گزارش استنادنیوز و به نقل از جی پلاس، اینستاگرام چند ماه پیش بخش Stories را با الهام گرفتن از اسنپ‌چت به سرویس خود اضافه کرد.

همان‌طور که اشاره کردیم در به‌روزرسانی جدید دو ویژگی Boomerang و Mention به بخش Stories اضافه شده‌اند که با استفاده از آن‌ها می‌توان داستان‌های جالبی تولید کرد. برای استفاده از Boomerang تنها کافی است تا از بخش فید اینستاگرام انگشت خود را به سمت راست بکشید تا بخش تولید Stories برای شما باز شود. توسعه‌دهندگان در کلید ضبط ویدیو یک حالت جدید اضافه کرده‌اند که با انتخاب آن می‌توان حالت Boomerang را انتخاب کرد. پس‌ازآنکه این حالت انتخاب شد، با کلیک روی کلید شاتر، اینستاگرام تصاویری را در حالت برست به‌صورت مستمر ثبت می‌کند که با استفاده از آن یک مینی ویدیو با امکان پخش رو به جلو و عقب همچون یک فایل گیف نمایش داده می‌شود.

با استفاده از قابلیت Mention نیز می‌توان در بخش Stories نام دوستانی را که در داستان نقش داشته یا می‌خواهیم این داستان را با آن‌ها به اشتراک بگذاریم، اضافه کرده و به‌این‌ترتیب به آن‌ها اشاره کنیم. افرادی که در داستان دیگران Mention می‌شوند از طریق یک پیام دایرکت از این موضوع اطلاع پیدا می‌کنند؛ حال‌آنکه درصورتی‌که فرد موردنظر جزو دوستان در اینستاگرام نباشد، این موضوع در قالب اعلامیه‌ی درخواست ارسال پیام نمایش داده می‌شود.

قابلیت دیگری که در به‌روزرسانی اینستاگرام اضافه شده، See More نام دارد که در پایین Stories نمایش داده می‌شود و در صورت نیاز کاربر برای مشاهده‌ی استوری‌های بیشتر، می‌توان با کلیک روی آن موارد بیشتری را مشاهده کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار