واگذاری انشعاب موقت برق به متقاضیان فاقد جواز ساخت بلامانع شد\

واگذاری انشعاب موقت برق به متقاضیان فاقد جواز ساخت بلامانع شد

  • کد خبر: 213062
  • چاپ
  • انتشار: 09 تیر 1397 - 10:04

استنادنیوز؛فرح زاد مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران از  واگذاری انشعاب برق موسوم به "اتصال موقت"به متقاضیان مستقر در خارج از حریم شهر و داخل روستاهای فاقد طرح هادی مسکن خبر داد

در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و کاهش تلفات (جمع آوری برق های غیر مجاز) واگذاری انشعاب برق به متقاضیان مستقر در خارج از حریم شهر و داخل روستاهای فاقد طرح هادی مسکن و همچنین خارج از روستاها ،اراضی جنگلی ،جلگه ای و کشاورزی با رعایت دستورالعمل " روش اجرایی نصب لوازم اندازه گیری (اتصال موقت) بلامانع شد.
مهندس کیوان فرح زاد مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران با اعلام این خبر گفت: طبق ابلاغ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در خصوص "نحوه اجرای ماده 4 قانون مجازات استفاده کنندگان غیرمجاز از آب ،برق و...." موسوم به "اتصال موقت" با رعایت دستورالعمل "روش اجرایی نصب لوازم اندازه گیری وفق قانون جدید التصویب مجازات استفاده کنندگان غیر مجاز از برق (اتصال موقت)" امکان واگذاری انشعاب به ساخت و سازهایی که پیش از سال 96 انجام شده است وجود دارد.
وی در ادامه این خبر اظهار داشت: این شرکت در موضوع واگذاری انشعاب های موقت در هماهنگی کامل با مراجع قانونی قرار داشته  و در صورت صدور احکام قانونی مبنی بر قلع و قمع یا تخریب انشعابات واگذار شده به اعتبار این قانون بلافاصله جمع آوری خواهد نمود.
رئیس  هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران افزود: با اجرای این قانون از حقوق بیت المال در موضوع انرژی صیانت شده و شبکه توزیع از پایداری مناسب تری بهره مند خواهد شد.  
مهندس فرح زاد در پایان اظهار داشت:  با اجرای این قانون بخش مهمی از سکونت گاه های غرب استان که به دلیل محدودیت های قانونی امکان تامین انرژی آنها وجود نداشت از نعمت برق بهره مند گردیدند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار