جایگزینی 60 هزار مترمکعب گاز طبیعی باسایر سوخت ها در واحد های صنعتی مازندران\

جایگزینی 60 هزار مترمکعب گاز طبیعی باسایر سوخت ها در واحد های صنعتی مازندران

  • کد خبر: 213063
  • چاپ
  • انتشار: 09 تیر 1397 - 11:11

استنادنیوز؛مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به ایجاد بستر مناسب برای رشد و توسعه بخش تولید ، عنوان کرد : در سال گذشته ، نزدیک به 60 هزار مترمکعب گاز طبیعی جایگزین سایر سوخت ها در واحد های صنعتی استان مازندران شد

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران ، " جعفر احمدپور " با بیان اینکه تعداد مشترکان گاز طبیعی در استان به مرز یک میلیون و 315 هزار مشترک نزدیک شده است، عنوان کرد: عملیات گازرسانی به 474 روستا و 4 شهر این استان با جدیت تمام در حال اجراست.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در بخش گازرسانی، گفت: سال گذشته 1864 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع روستایی و شهری در این استان اجرا شده که بیشتر اجرای این شبکه‌های گازرسانی در بخش روستایی بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران با اشاره به نقش مؤثر انرژی گاز در توسعه و رفاه اقتصادی مردم، تصریح کرد: در سال گذشته نیز برنامه های تدوین شده در زمینه نصب انشعاب را بطور کامل به اتمام رسانده و در همین راستا موفق به اجرا و نصب قریب به 26 هزار انشعاب در سطح استان شده ایم.

احمدپور از جذب بیش از 65 هزار مشترک و گازدار نمودن 120 روستا و دو شهر در استان طی سال 96 خبر داد و افزود : شرکت گاز استان با همه توان در تلاش است تا گاز را به روستاهای بالای 20 خانوار برساند اما در این راه نیازمند تلاش و همکاری همه نهادهای خدمات رسان و همچنین تامین اعتبارات می باشیم.

وی با اشاره به اینکه شرکت گاز استان مازندران در راستای اجرای ماموریت و اهداف بلندمدت خود و همچنین تقویت جنبه‌های مختلف عملیاتی سازمان، اقدام به استقرار مدل تعالی سازمانی بر اساس مدلEFQM  نموده است، گفت : این شرکت موفق به کسب گواهی تعهد به تعالی جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی در سال88 و تقدیرنامه دو ستاره در سال  89 ، تقدیرنامه 3ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی در سال91 ، تقدیرنامه 4ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی در سال92 ،تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی سال93 (اولین و تنها شرکت گاز استانی در سطح کشور) ، تندیس بلورین جشنواره پتروشیمی سال 95، تندیس بلورین جایزه سرآمدی گاز / تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی / تندیس بلورین جایزه سرآمدی نفت در سال 96 شده است .

احمدپور با بیان اینکه گازرسانی به مناطق صعب العبور طبق قانون از اهداف شرکت گاز مازندران می باشد، ادامه داد : در صورت عدم اجرای شبکه خطوط تغذیه از فناوری های نوین در حوزه ذخیره سازی گاز و گازرسانی به روشCNG  و   MINI LNG در این مورد استفاده خواهد شد .

مدیرعامل شرکت گاز مازندران به دلیل طراحی و اجرای پروژه بزرگ در استان خاطرنشان کرد: اگر تکنولوژی استفاده از LNG به شرکت های گاز استانی خصوصا مازندران انتقال یابد می‌تواند علاوه بر سوخت مناطق صعب العبور ، طبق قوانین بین‌المللی برای صنایع ، کشتی‌ها و شناورهای موجود در دریای خزر برای جایگزینی سوخت پاک به جای گازوئیل و... برای حفظ محیط زیست مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح می‌تواند زیرساختی برای مازندران در ایجاد اشتغال باشد، بیان کرد: طرح در بحث محیط زیست و حفاظت از جنگل هم مورد اهمیت است.

احمدپور در ادامه افزود : این شرکت برای سال جاری نیز در حال آمادگی جهت دریافت تندیس سیمین حوزه تعالی سازمانی می باشد و همچنین در برنامه دارد تا با میزان 1160 کیلومتر شبکه گذاری و 30 هزار نصب انشعاب شرایط اشتراک پذیری از 80هزار مشترک را فراهم سازد.

وی محرومیت زدایی و توسعه عدالت اجتماعی را از اولویت کاری شرکت گاز مازندران دانست و تصریح داشت :در سال جاری برنامه ریزی های لازم جهت جایگزینی 65 هزار مترمکعب گاز طبیعی در صنایع این استان صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه در راستای تحقق شعار شرکت ملی گاز «رسیدن از کمیت به کیفیت با تغییر در رفتار و فرآیندها» اقدام به بهبود کیفیت خدمات رسانی به مشترکین و یکپارچه سازی سامانه مرکز پیام و اتفاقات شرکت کرده است، گفت : هدف از یکپارچه سازی مرکز پیام و اتفاقات شرکت گاز ، بهبود وضعیت و سرعت در خدمت رسانی به مشترکین و تسهیل روند نظارت بر امدادرسانی عنوان کرد.

احمدپور افزود: در این سامانه همزمان با تماس مشترک با مرکز پیام امداد 194، این سیستم به صورت آنلاین پس از کسب اطلاعات شنیداری و دستورات لازم برای حضور در موقعیت با استفاده از سیستم مکان‌یاب(GPS) نزدیک‌ترین خودرو امداد 194 به محل درخواستی اعزام و به رفع مشکل خواهد پرداخت و تمامی گزارشات و اقدامات امداد به صورت آنلاین قابل رصد و پیگیری است.

وی در خاتمه با تاکید بر ارتقای روز افزون کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده به مردم در زمینه تامین پایدار گاز مصرفی، تحقق این مهم را گامی اساسی در اهتمام خدمت گذاری به هم استانی های عزیز عنوان کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار