تولید نرم افزار شهر مجازی ساری (شمس ) در راستای ارائه خدمات مدیریت شهری\

تولید نرم افزار شهر مجازی ساری (شمس ) در راستای ارائه خدمات مدیریت شهری

  • کد خبر: 213066
  • چاپ
  • انتشار: 09 تیر 1397 - 11:23

استنادنیوز؛قربانی مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و آمار شهرداری ساری عنوان کرد  اخبار، هشدارها، معرفی بازارها،گردشگری و رفاهی، نقشه و مسیریابی و ... از مهم‌ترین بخش‌های اصلی و ارائه خدمات  اولیه نرم افزار  «شمس» به شهروندان است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و آمار شهرداری مرکز استان، یاسر قربانی مدیر عامل این سازمان  با اشاره به تولید نرم افزار شهر مجازی ساری تحت عنوان «شمس» ، اظهار داشت: این نرم‌افزار نسخه پیشرفته‌ تولیدات سازمان فناوری اطلاعات شهرداری بوده که توسط نخبگان بومی این رشته تهیه و تولید شده و در مرحله  به‌روزرسانی قرار دارد.

وی با عنوان اینکه نرم افزار شمس مجموعه  فعالیت‌های مدیریت شهری در شهر ساری را مشخص می‌کند، افزود: به‌دنبال اقداماتی که در زمینه هوشمند سازی شهر ساری مانند اجرای پروژه فیبر نوری و در راستای ارائه خدمات الکترونیکی اجرایی گردیده است ، تولید نرم‌افزاری جامع برای آگاه ‌سازی و تسهیل در امورات حوزه شهری و رفاه حال شهروندان، همراهی و مشارکت آنها را با مدیریت شهری افزایش خواهد داد.

قربانی  ضمن تشریح جزئیات این نرم افزار ، ادامه داد: اخبار، هشدارها، معرفی بازارها، معرفی اماکن خدماتی، گردشگری و رفاهی، نقشه و مسیریابی، برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات و همچنین پویش‌های مردمی از مهم‌ترین بخش‌های اصلی و ارائه خدمات  اولیه نرم افزار  «شمس» به شهروندان است.

این مسئول با بیان اینکه شهروندان می‌توانند با ثبت‌نام در نرم افزار «شمس» برای خود نام کاربری ایجاد کرده و از خدمات آن بهره‌مند شوند، گفت : شهروندان و مسافران با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانند فاصله مکانی خود را با  نزدیکترین ایستگاه آتش‌نشانی، ادارات و سازمان‌ها، اماکن گردشگری، تفریحی، مذهبی، مراکز درمانی و فرهنگی، بانک‌ها، پارکینگ، پمپ بنزین و گاز، داروخانه، مراکز خرید و فروشگاهی، مهمان‌پذیر و هتل‌ها را بیابند.

قربانی به نحوه دست یابی به نرم افزار شمس اشاره کرده  و افزود: با مراجعه به نرم افزار بازار می توان نرم افزار شمس را بارگیری و بر روی تلفن همراه نصب نمود.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و آمار شهرداری ساری در پایان خاطر نشان کرد:  برای رسیدن به یک دایرةالمعارف جامع از اطلاعات حوزه شهری ، نرم افزار «شمس» مستمر بروز رسانی و ارتقاء خواهد یافت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار