تعطیلی استخر دولتی؛ بخاط رونق استخر آقازاده در یکی از شهرستان های شرق گیلان\

تعطیلی استخر دولتی؛ بخاط رونق استخر آقازاده در یکی از شهرستان های شرق گیلان

  • کد خبر: 213092
  • چاپ
  • انتشار: 10 تیر 1397 - 20:07

استنادنیوز؛در یکی از شهرستان های شرق گیلان، تنها استخر دولتی و ارزان این شهر را به بهانه های مختلف بارها تعطیل کرده اند تا استخر خصوصی شهر که متعلق به یکی از آقازادگان است، رونق بگیرد

وقتی استخر زیبا و شیک و بزرگ یکی از آقازده ها با تسهیلاتی میلیاردی و بهره کم در شهرستانی در شرق استان راه اندازی شد، باید برای رونق آن هم فکری می کردند، از همین رو متولیان امر تصمیم گرفته اند درب تنها استخر دولتی این شهرستان را به بهانه های مختلف ببندند تا استخر آقازاده رونق داشته باشد.

بنابراین ابتدا، شبکه بهداشت شهرستان، آب استخر را غیر بهداشتی اعلام کرد و مدت زیادی به همین بهانه درب استخر بسته بود، بعدتر به بهانه تعمیر موتورخانه زمان زیادی تعطیلش کرده بودند و اما اکنون تیر نهایی شلیک شده و به بهانه تعمیرات استخری که کمتر از یک دهه از عمرش می گذرد سقف آن را تخریب کرده اند و باتوجه به سابقه ای که از بازسازی و مرمت پروژه های دولتی سراغ داریم قطعا این استخر تا ده سال آینده هم تعمیر نخواهد شد. نظیر اتفاقی که برای استخر کوثر رشت افتاد و به بهانه بازسازی تعطیل شد و اکنون بعد از 5 سال همچنان نیمه کاره است.

به این ترتیب این آقازاده محترم به مراد دلش رسید و اکنون استخر وی تنها استخر شهر می باشد و با قیمتی بیش از نرخ مصوب در حال خدمات دهی به مردم می باشد!



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار