میز خدمت در شرکت گاز استان مازندران آغاز به کار کرد\

میز خدمت در شرکت گاز استان مازندران آغاز به کار کرد

  • کد خبر: 213095
  • چاپ
  • انتشار: 10 تیر 1397 - 20:53

استنادنیوز؛با حضور معاون امور عمرانی استانداری مازندران ، میز ارائه خدمت در شرکت گاز استان مازندران به منظور ارائه کلیه خدمات به مراجعین آغاز به کار نمود

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران ، " علی نبیان " معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران ، هدف از راه اندازی این میز را دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات به موقع و موثر و همچنین طرح تکریم ارباب رجوع عنوان کرد و گفت: میز خدمت در راستای اجرایی شدن بخشنامه معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور با هدف تسهیل در ارائه خدمات، جلوگیری از اتلاف وقت و سرگردانی ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی راه اندازی شده است.

وی افزود: خدمت صادقانه به ارباب رجوع می تواند مردم را از مراجعه به سایر قسمت ها بی نیاز کند و حکمت میز خدمت هم همین است.

نبیان ، نقش کارکنان شرکت گاز مازندران را کلیدی خواند و بیان کرد: کارکنان میز خدمت در امور محوله و وظایف تعریف شده خود باید چنان قوی ظاهر شوند که ارباب رجوع مجاب شود و پاسخش را دریافت کند و در پی دیگر مدیران نرود.

در ابتدای این افتتاحیه " جعفر احمدپور " مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران ، ضمن تقدیر و تشکر از همراهی کارکنان خود با این طرح افزود : میز کار خود را در جهت ارائه خدمت به مراجعین سجاده عبادت کنید و با کنار گذاشتن روشهای سنتی و عدم مقاومت در برابر تغییرات در راستای اصلاح فرایند های کاری تلاش کرده و در جهت رضایت ارباب رجوع گام بردارید .

وی میز خدمت را تحقق رعایت حقوق شهروندی دانست و بیان کرد: شهروندان مراجعه کننده دارای ارزش حضور، وقت و پاسخگویی به بهترین نحو هستند که در سازمان این مهم مورد توجه قرار گرفته است.

احمدپور با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و مراجعه آنان به ادارات برای برطرف کردن مشکلات اداری و یا سایر موارد باید به بهترین نحو ممکن پاسخ داده شود گفت: مراجعه کنندگان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی و سرمایه ارزشمند هر اداره می باشد و لازم است شان و کرامت مراجعه کنندگان حفظ شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار