واکنش نیازآذری به یک خبر کذب/ من در کشورم ویلا ندارم چه رسد به کانادا !!!\

واکنش نیازآذری به یک خبر کذب/ من در کشورم ویلا ندارم چه رسد به کانادا !!!

  • کد خبر: 213115
  • چاپ
  • انتشار: 12 تیر 1397 - 00:08

استنادنیوز؛ نماینده مردم بابل به فضا سازی یک پیج اینستاگرام ضدانقلاب که در آن از چند ویلای شخصی نیازآذری در یکی از محله های کانادا خبر داده بود واکنش نشان داد .

در کانال شخصی حسین نیازآذری آمده است :

به اطلاع عموم می رساند یک پیچ‌اینستاگرامی ضد‌انقلاب با زیرپا گذاشتن موازین اخلاقی و انسانی با پخش خبری جعلی و کاملا خلاف‌‌واقع پیرامون مالکیت چند ویلا در کشور کانادا  توسط جناب حسین نیازآذری نماینده مردم شریف بابل در مجلس شورای اسلامی  باهدف تخریب و تهمت به ایشان  تشویش اذهان عمومی نموده است و متاسفانه برخی گروه ها و کانال ها و اشخاص بدون توجه به جعلی بودن خبر نسبت به انتشار آن درشبکه های مجازی اقدام کردند.
 
لذا ضمن تکذیب این خبر مضحک،  مغرضانه و غیراخلاقی که از خارج کشور توسط بدخواهان نظام هدایت شد، اعلام می‌دارد: نماینده محترم؛ همسر ایشان، پسر و دامادهایش و برادران وی هیچ‌گونه املاک و اقامتی در هیچ کشور خارجی ندارند و انتشار این اخبار با هدف ترور شخصیت نیروهای انقلابی صورت می گیرد.

بر همین اساس نماینده محترم ضمن دعوت همگان به هوشیاری رسانه ای ، رعایت موازین اخلاقی و عدم انتشار اخبار جعلی اعلام می دارد هر کسی سند یامستنداتی از مالکیت املاک ایشان در هر کشور خارجی دارد در رسانه‌ها منتشر نماید.

هركه ما را ياد كرد ايزد مر او را يار باد/هركه ما را خوار كرد از عمر برخوردار باد/هركسي خاري فكند از دشمني در راه ما/هر گلي از باغ وصلش بشكفد بي خار باد/در دو عالم نيست ما را با كسي گرد و غبار/هر كه ما را رنجه دارد راحتش بسيار باد .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار