سرنشینان یک شناور تفریحی توسط گروه امداد بندر نوشهر نجات پیدا کردند\

سرنشینان یک شناور تفریحی توسط گروه امداد بندر نوشهر نجات پیدا کردند

  • کد خبر: 213120
  • چاپ
  • انتشار: 12 تیر 1397 - 21:10

استنادنیوز؛معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از نجات ۵ نفر از سرنشینان یک شناور تفریحی در آب های ساحلی سلمانشهر توسط گروه امداد و نجات دریایی بندر نوشهر خبر داد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، ابوطالب گرایلو با اعلام این مطلب افزود:رأس ساعت ۲۲:۱۰  روز شنبه ۹ تیرماه خبر ناپدید شدن یک فروند شناور گردشگری بهمراه ۵ سرنشین در منطقه سلمانشهر از سامانه ۱۵۵۰ توسط MRCC  دریافت گردید که پس از بررسی مشخص گردید قایق مذکور در حدود ساعت ۲۰:۰۰ به دریا رفته و تا آن زمان به ساحل بازنگشته است.

 وی خاطرنشان کرد:به محض دریافت پیام، همزمان دستور جستجو از طریق همیاران ناجی و اعزام شناور ناجی ۶ به سمت ایستگاه گردشگری دریایی سلمانشهر صادر و عملیات جستجو و نجات آغاز گردید که خوشبختانه در ساعت ۲۳:۱۰ ، همیاران ناجی ضمن تماس با MRCC از پیدا شدن قایق و سرنشینان آن در صحت و سلامت کامل خبر دادند.

گرایلو با بیان اینکه علت سانحه، تمام شدن سوخت قایق بوده است اظهار داشت: با اعلام پایان عملیات،شناور ناجی۶ به بندر نوشهر بازگشت.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران یادآور شد: این سومین عملیات گروه امداد و نجات دریایی بندر نوشهر در سال جاری است که خوشبختانه در مجموع ۸ نفر از هموطنان عزیزمان از خطر مرگ نجات یافتند.

گفتنی است در صورت وقوع هرگونه سانحه دریایی در سواحل استان مازندران، گردشگران محترم می توانند از طریق شماره ۱۵۵۰ با مرکز امداد و نجات دریایی بندر نوشهر تماس حاصل نمایند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار