سه برابر شدن بودجه شرکت شهرک های صنعتی با استفاده از هم افزایی\

سه برابر شدن بودجه شرکت شهرک های صنعتی با استفاده از هم افزایی

  • کد خبر: 213123
  • چاپ
  • انتشار: 12 تیر 1397 - 23:36

استنادنیوز؛گنج بخش مشاور مديرعامل سازمان صنايع کوچک و شهرک‌های صنعتی ايران اظهار کرد با استفاده از ظرفیت هم افزایی، بودجه شرکت شهرکهای صنعتی مازندران سه برابر شده است

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سيد افشين گنج بخش در جلسه شورای معاونين و مديران شرکت شهرکهای صنعتی استان اظهار داشت: مازندران بدليل دارا بودن پتانسيل مناسب، به لحاظ شرايط آب و هوايی و وضعيت جغرافيايی مطلوب، يکی از استان‌های استراتژی و مهم در بخش توليد است.

مشاور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران افزود: تولید و صنعت نقش مهمی در افزایش رشد و توسعه اقتصادی ایفا می‌کنند و با رونق این بخش، نیروی کار و فنآوری در تولید بحرکت درآمده و رونق اقتصادی، زمینه‌های بهبود سطح زندگی را فراهم می کند.

وی با اشاره به نقش هم افزایی و اتحاد در برطرف نمودن موانع و مشکلات بخش تولید بیان داشت: با استفاده از ظرفیت هم افزایی، بودجه شرکت شهرکهای صنعتی مازندران سه برابر شده که باید از این ظرفیت به درستی استفاده کرد.

گنج بخش تصریح کرد: مشکلات کشور با تدبیر، برنامه ریزی، کار و تلاش برطرف می شود.

وی با بيان اينكه در شرايط كنوني حمايت از بيمه توليدكنندگان يكي از اقدامات مهم سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران در قالب تفاهم نامه همكاري با بيمه ايران مي باشد تأكيد كرد: واحدهای تولیدی می توانند از مزایای آن بهره مند شده و در صورت بروز هرگونه خسارت احتمالی، بیمه قادر به جبران بخشی از هزینه هاي سرمايه گذاري خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر ۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی با وسعت ۱۹۲۳ هکتار و با 1778 واحد بهره بردار در حال فعالیت می باشند.

موسوی با اشاره به رشد تخصیص بالای بودجه شهرک نسبت به سال گذشته اظهار داشت: در سال ۹۵ بودجه تخصیصی ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده که در سال ۹۶ این بودجه به ۲۰ میلیارد تومان افزایش پیدا نمود.

وی با بیان اینکه با وجود کمبود زمین در استان، شناسایی و تملک زمین در جهت توسعه تولید و صنعت در دستور کار قرار گرفته است بیان داشت: با پیگیریهاي انجام شده 1053 هکتار زمین در شرق استان شناسایی و تملک شده و در حال حاضر بدنبال رفع موانع جهت انجام کار اجرایی آن هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران یکی از مزیت های مهم زمین تملک شده جدید در شرق استان را نزدیکی به بندر ويژه اقتصادي امیرآباد، جاده ریلي و فرودگاه دانست و افزود: علاوه بر منطقه شرق استان، ۳۸ هکتار زمین در غرب استان، در شهرک صنعتی مرزن آباد چالوس به ظرفیت زمین هاي صنعتی استان اضافه شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۱ شهرک و ناحیه صنعتی به ماشین اطفاء حریق تجهیز شده‌اند.

موسوی با اشاره به اینکه ظرفیت تصفیه خانه های فاضلاب شهرک های صنعتی در گذشته ۳۷۵۰ مترمکعب بوده ادامه داد: با ساخت تصفیه خانه های جدید در استان، ظرفیت پالایش فاضلاب واحدهای تولیدی به بیش از ۱۰۰۰۰ مترمکعب رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خاطرنشان کرد: اطلاعات بیش از ۱۲۰۰ واحد تولیدی دريافت و بانک اطلاعاتی مناسب برای تدوین برنامه ریزی در راستای رفع موانع مشکلات، انجام گرفته است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار