آماده باش جنگلبانان غرب مازندران برای مقابله با حریق\

آماده باش جنگلبانان غرب مازندران برای مقابله با حریق

  • کد خبر: 213124
  • چاپ
  • انتشار: 12 تیر 1397 - 23:54

استنادنیوز؛عسکری فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی نوشهر با اشاره به افزایش ناگهانی دما از آمادگی کامل نیروهای منابع طبیعی برای مقابله با هرگونه حریق در سطح جنگلها و مراتع خبر داد

حسن عسکری با اشاره به افزایش ناگهانی دما افزود: به دلیل خشک شدن سطح جنگلها و مراتع و از دست رفتن رطوبت زمین هر گونه سهل انگاری می تواند فاجعه عظیمی برای منابع طبیعی ایجاد کند و برای مقابله با آتش سوزی تجهیزات و امکانات اطفاء حریق تا حد مقدور تهیه و در اختیار واحدهای منابع طبیعی قرار داده شده است و از آمادگی کامل نیروهای منابع طبیعی برای مقابله با هرگونه حریق در سطح جنگلها و مراتع خبر داد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی نوشهر از مدیریت بحران استانداری مازندران درخواست کرد کارگروه اطفاء‌حریق فعال نگاه داشته و زمینه استفاده از بالگرد و استفاده از نیروهای نظامی و انتظامی را در صورت آتش سوزی فراهم کند.

وی همچنین از رسانه های گروهی بویژه صداوسیمای استان مازندران خواست با پخش تیزر و زیر نویس نسبت به احتمال حریق هشدارهای لازم داده شود.

سرهنگ عسکری همکاری دامداران را با منابع طبیعی خوب توصیف کرد و افزود: مسافران و رهگذرانی که به دامنه جنگل حضور می یابند با رعایت نکات ایمنی قبل از ترک جنگل نسبت به خاموش شدن آتش اطمینان حاصل کنند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی نوشهر گفت: کد ۱۵۰۴ امداد جنگل آماده دریافت پیامهای مردمی است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار