لزوم توجه جدی مدیران به نظرات کارشناسان زیر مجموعه/تواضع همراه با جدیت در کارها\

لزوم توجه جدی مدیران به نظرات کارشناسان زیر مجموعه/تواضع همراه با جدیت در کارها

  • کد خبر: 213125
  • چاپ
  • انتشار: 13 تیر 1397 - 00:01

استنادنیوز؛چاوشی استاندار سمنان بیان کرد مدیران باید به دیدگاه و نظرات کارشناسان زیر مجموعه توجه جدی نمایند


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری سمنان استاندار سمنان در جمع مدیران ستادی استانداری سمنان در محل سالن غدیر استانداری با اشاره به فرازی از توصیه امیرالمومنین(ع)به حاکمان دینی خاطرنشان کرد: همه ما مسئولین باید تقوای الهی، سعه صدر ، اهتمام جدی به امور بندگان، اصلاح امور در سایه خداوند، پرهیز از هوای نفسانی و حفظ حقوق جامعه در چارچوب قوانین و مقررات موجود را در دستور کار قرار دهیم. در همین راستا لازم است تا مدیران به دیدگاه و نظرات کارشناسان زیر مجموعه توجه جدی نمایند.
وی سیاست همراه با تدبیر مدیران زیر مجموعه استانداری را عاملی مهم در جهت افزایش انگیزه سازمانی کارکنان برشمرد و گفت: اعتبار شرعی و قانونی مسئولیت ها حکم می‌کند که همه مدیران و کارکنان با تلاش صادقانه خود در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید گام بردارند.
چاوشی اصل پذیرش و انجام کار در مجموعه استانداری را توجه به مشکلات مردم با نیت خالصانه در کارها دانست و گفت: ما هیچ ادعایی بر شیوه های رفتاری خود نداریم لذا اگر فکر کردید تصمیمات ما درست نیست و به تمام ابعاد رسیدگی نمی‌شود، از طریق روش‌های مختلفی این موارد را منتقل نمایید، چرا که احترام گذاشتن به تصمیمات یکدیگر امری اجتناب ناپذیر است و هنر مسئولین در این است که از ابتدا با مشورت و خرد جمعی تصمیمات ‌ منطقی بگیرند.
عالی ترین مقام اجرایی استان گفت: امروز بیش از همیشه نیازمند اخلاق نیک پیامبراکرم(ص) در جامعه هستیم و اگر می‌خواهیم کشور از گزند حوادث و حسادت های دشمنان مصون بماند و استقلال و قوت یابد، باید به اخلاق پیامبر برگردیم که اخلاق آن پیامبرعظیم الشان در حسن خلق و مردمداری خلاصه می شود که شایسته است همه مسئولین و کارکنان به این موضوع توجه نمایند.
وی لزوم تحول اداری در استان در جهت پیشبرد خدمات دولت به مردم را یادآور شد و گفت: همه باید خادمان خوبی برای مردم استان باشیم، امروز استکبار جهانی به دنبال فروپاشی نظام جمهوری اسلامی است که باید هوشیار بود و توجه به مردم را با افزایش سعه صدر در میان همه باید جدی گرفت، چرا که مردم سرمایه های این نظام هستند که اگر گسسته شوند، هیچ چیزی برایمان باقی نمی ماند. همین مردم اگر نوع رفتارهای ما را ببینند و ملاحظه کنند که مدیران پای کار هستند، تاثیر فراوانی دارد، ارتباط با مردم و در کنار آن‌ها بودن، خود رضایت‌بخش است و مدیران ستادی استانداری باید الگوی مناسبی برای سایر سازمان‌های استان باشند.
استاندار سمنان، احترام و تواضع همراه با جدیت در کارها را ویژگی مهم مسئولین و یک نعمت بزرگ در حفظ ارزش ها در جامعه برشمرد و افزود: نظم و انضباط مدیران از محورهای اصلی فعالیت های سازمانی مدیران باید باشد که همراهی مجموعه پرسنل استانداری با تقویت اهداف دولت نکته مهمی است که باید در پیشبرد اقدامات مدیران مدنظر باشد.
وی در پایان با اشاره به شرایط اقتصادی کشور در سال جاری صرفه جویی در هزینه های جاری را در جهت کمک به مشکلات موجود دانست و گفت: اقدامات و تصمیمات جدیدی در حوزه مسایل اقتصادی مجموعه استانداری اتخاذ گردیده که نگاه به تصمیمات فوق از دیدگاه منصفانه باشد و نه صنفی، که امید است بتوان به اهداف مورد نظر در بحث صرفه جویی دست یافت.
در این نشست استاندار سمنان طی احکامی جداگانه مهدی بندرآبادی، راضیه شهاب، حسین الماسی و حسن شکریان را به ترتیب به عنوان مدیرکل دفترجذب و حمایت از سرمایه گذاری، سرپرست دفتر امور روستایی‌ و شوراها، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها، و سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی،حمل و نقل و ترافیک منصوب نمود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار