تسهيل و تسريع در ارائه خدمات به ايثارگران اولويت بنيادشهید مازندران است\

تسهيل و تسريع در ارائه خدمات به ايثارگران اولويت بنيادشهید مازندران است

  • کد خبر: 213170
  • چاپ
  • انتشار: 16 تیر 1397 - 08:41

استنادنیوز؛ مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران در جمع كاركنان بنياد آمل گفت: تسهيل و تسريع در ارائه خدمات به ايثارگران اولويت بنياد است.

هدايت مظلومي مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران با گراميداشت ياد و خاطره ده هزار و 400 شهيد استان در جمع كاركنان بنياد آمل كه در نمازخانه اين بنياد برگزارگرديد. گفت: ايثارگري،فداكاري و از خودگذشتگي يك سيره است كه شهداي عزيز و ايثارگران با برخورداري از اين ويژه گي ، به اين جايگاه متعالي و ارزشي دست يافتند.
وي با بيان اينكه بنياد يك دستگاه عصمت و طهارت است اظهارداشت:بنياد يك نهاد مقدس و متبرك به نام شهدا است لذا نوع خدمتي كه در اين نهاد به خانواده هاي معزز شهدا،جانبازان و آزادگان ارائه مي گردد بايد جلوه گري كند.
مظلومي با اشاره به منشور اخلاقي در سازمان گفت: همه كاركنان خدوم بنياد بايد منشور اخلاقي سازماني را بعنوان يك اصل مهم ملاك كار خود قرار دهند و در رعايت و اجراي آن كوشا باشند.
مدير كل بنياد مازندران خطاب به ايثارگران شاغل در بنياد گفت: شما منتسب به خاندان شهدا و ايثارگر هستيد لذا با روحيه جهادي و ايثارگري به پدران،  مادران،همسران و فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان و خدمت كنيد قدر داشته هاي خود را بدانيد.
مظلومي به تمركز زدايي در خدمات اشاره كرد و اظهارداشت: هدف ما اين است كه ايثارگر در شهرستان تحت پوشش خود به سهولت  از خدمات بهره مند گردد و مشكل وي در كوتاهترين زمان حل شود.
مدير كل بنياد مازندران مشاركت در كار ،خلاقيت و قانون مداري را در پيشرفت سازماني يك ضرورت دانست و افزود: با برنامه ريزي و نظارت و خود ارزيابي، اهتمام خاصي در انجام وظائف محوله داشته و با بهترين تصميم و راهكار ، بدنبال پويايي سازمان باشيم .
مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران در پايان ضمن تشكر از تلاش همكاران، بر پاسخگويي و مكاتبات دو سويه،راست گفتاري، چشم پاكي ، پاكدستي،چابك سازي سازمان،  نشست با دستگاهها، شركت ها و... جهت اشتغال ايثارگران،شفاف سازي،تفاهم ،سوق دادن ايثارگران به سمت كارهاي مولد ،ساماندهي طرح سپاس تأكيد كرد.
سيفيان رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران آمل ضمن تشكر از حضور مدير كل در جمع همكاران، به ارائه گزارش از اقدامات و فعاليت هاي صورت گرفته در خصوص خدمات رساني به ايثارگران اين شهرستان ... پرداخت.
مدير كل بنياد مازندران در پايان اين نشست به سئوالات همكاران بنياد آمل در زمينه هاي مختلف اداري و... پاسخ داد.
مظلومي در بنياد آمل بصورت حضوري با تعدادي از ايثارگران ديدار كرد.
مظلومي در بنياد آمل بصورت حضوري با تعدادي از ايثارگران ديدار كرد.
شهرستان آمل داراي هزار و 12 شهيد، 3 هزار و 539 جانباز و 416 آزاده است.
گفتني است عيادت از مادر شهيد گرانقدر هادي عابد در بيمارستان شفا ساري و پيگيري روند درماني وي، نشست با مدير كل خدمات درماني نيروهاي مسلح استان،ديدار با حجت الاسلام جمشيدي پدر شهيد و آزاده جانباز و نماينده  مردم گلوگاه ،بهشهر و نكا در  مجلس شوراي اسلامي در خصوص ساماندهي گلزار شهداي كوهسار كنده نكا ، نشست با رئيس بانك ملت شعبه اميرمازندراني ساري به منظور ارائه تسهيلات بانكي به ايثارگران ازديگر برنامه هاي مدير كل بنياد مازندران بوده است.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار