مفسدان اقتصادی باید از طریق رسانه های عمومی معرفی شوند\

مفسدان اقتصادی باید از طریق رسانه های عمومی معرفی شوند

  • کد خبر: 213176
  • چاپ
  • انتشار: 16 تیر 1397 - 09:27

استنادنیوز؛آیت الله طبرسی با تاکید بر برخورد جدی با مفسدان اقتصادی گفت: فرد فرد آنان باید از طریق رسانه های عمومی بویژه تلویزیون به محاکمه و به مردم معرفی شوند


آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساری با تاکید بر برخورد جدی با مفسدان اقتصادی گفت: فرد فرد آنان باید از طریق رسانه های عمومی بویژه تلویزیون به محاکمه و به مردم معرفی شوند.

وی با بیان اینکه اخلال کنندگان بازار موجب ناامیدی و افزایش مشکلات معیشتی مردم شده اند، افزود: عدم برخورد قاطعانه با آنان بهانه ای برای دشمنان یاوه گو خواهد بود.
او یادآور شد: مردم شریف و ولایی ایران اسلامی در هر شرایطی از انقلاب و ارزش های آن دفاع کردند و هم اینک نباید بخاطر مشتی سود جو متضرر شوند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: مبارزه با آمریکا در نظام جمهوری اسلامی یک اصل است و گرانی ارز نمی تواند خللی در آن ایجاد کند.
خطیب جمعه ساری سفر تاریخی رئیس جمهوری به اروپا و سخنرانی وی را یک اقدام متهورانه توصیف کرد و افزود: مواضع ایشان چه در باره غیرقانونی بودن نظام صهیونیستی و چه در زمینه صدور نفت موجب شادی دوستداران و نگرانی دشمنان نظام شد.
وی ادامه داد همچنین پیام سردار سلیمانی به رئیس جمهوری ثابت کرد که بر خلاف تصور دشمنان سپاه و دولت ید واحده بوده و دست بدست هم در مقابل استکبار جهانی می ایستند.
آیت الله طبرسی اضافه کرد که اگر چه دلمان نمی خواهد اما اگر آمریکا به خیره سری ادامه داده و مانع صدور نفت ایران شود ما نیز اجازه عبور نفت از تنگه هرمز را نخواهیم داد.
وی همچنین ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع ) گفت: تا پیش از ظهور این امام همام شعیه را تنها به شمشیر می شناختند در سپس از ایشان شیعه با منطق متعالی جهانگیر شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار