واکنش یک نماینده مجلس به اهدای بیلبوردهای تبلیغاتی به خانم بازیگر\

واکنش یک نماینده مجلس به اهدای بیلبوردهای تبلیغاتی به خانم بازیگر

  • کد خبر: 213244
  • چاپ
  • انتشار: 23 تیر 1397 - 08:07

استناد؛ نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه درخواست سازمان ورزش شهرداری از زیباسازی تهران برای اهدای بیلبورد به خانم بازیگر کار درستی نبوده، گفت: بیلبوردهای شهری طبق قانون و مقررات واگذار خواهد شد.

طیبه سیاوشی شاه عنایتی در واکنش به انتشار خبر تلاش سازمان ورزش شهرداری تهران به اهدای 20 بیلبورد تبلیغاتی به یکی از بازیگران خانم برای ساخت نخستین فیلمش، گفت: در حال حاضر نامه درخواست سازمان ورزش شهرداری تهران در حال بررسی در سازمان زیباسازی است و قطعا باید بر اساس قوانین و مقررات واگذاری بیلبوردها انجام شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه البته برای واگذاری بیلبوردها قولی به کسی داده نشده، عنوان کرد: صرفا سازمان ورزش شهرداری از سازمان زیباسازی درخواست کرده و طبق استعلام صورت گرفته هنوز بیلبوردی به خانم بازیگر داده نشده است.

وی در ادامه با بیان اینکه به طور کلی انجام این درخواست نیز کار درستی نبوده است، یادآور شد: با این حال این جریان تحقق یافتنی نیست و نگرانی از این بابت وجود ندارد و قطعا این واگذاری انجام نمی‌شود.

سیاوشی شاه عنایتی ادامه داد: این اتفاق میان سازمان‌های شهرداری تهران صورت گرفته و باید از سازمان زیباسازی نیز نتیجه این نامه‌نگاری‌ها و درخواست‌ها را جویا شد اما قطعا بر اساس قوانین بیلبورد داده می‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متأسفانه گاهی در سخنرانی‌ها حرف‌هایی زده شده و یا درخواست‌ها و وعده‌هایی داده می‌شود که معمولا تحقق پیدا نمی‌کند و به طور کل این رویه درست نیست. 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار