به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛ مهندس مجید عبدالهی مدیر عامل شرکت در گفتگویی با اعلام این خبر اظهار داشت: پیرو اجرای بخشنامه ریاست جمهوری و با عنایت به بخشنامه های ابلاغی از سوی استانداری مازندران ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مبنی بر استقرار میز خدمت در راستای ارائه خدمات به ارباب رجوع و تسهیل و تسریع در این امر ، میز خدمت حضوری در مرکز شرکت و امورات تابعه برای ارائه خدمات 22 گانه شرکت به مردم از ابتدای تیر ماه سالجاری راه اندازی شد.
وی افزود: البته از قبل تمامی خدمات این شرکت به صورت الکترونیکی با دسترسی به پورتال قابل دسترسی بوده و در حال حاضر مردم و مشترکین می توانند از طریق میز خدمت الکترونیکی و حضوری از خدمات این شرکت بهره مند شوند.