\

سرزمین مازندران برای دنیای اسلام افتخار آفرینان و علمای بزرگی را تقدیم کرد

  • کد خبر: 213271
  • چاپ
  • انتشار: 25 تیر 1397 - 10:42

استنادنیوز؛اسلامی استاندار مازندران در آیین تکریم و معارفه مدیر حوزه‌های علمیه مازندران اظهار کرد سرزمین مازندران برای دنیای اسلام افتخار آفرینان و علمای بزرگی را تقدیم کرد

استاندار مازندران در آیین تکریم و معارفه مدیر حوزه‌های علمیه مازندران گفت : مازندران مفتخر به دیار علویان و شهیدان است و این دیار علوی با قدمت تاریخی و فاخر سرزمین رویش علما و فرهیختگان است .مهندس اسلامی تاکید کرد : سرزمین مازندران برای دنیای اسلام افتخار آفرینان و علمای بزرگی را تقدیم کرد . ‎  مقام عالی دولت با تشکر از از خدمات هشت ساله حجت الاسلام و المسلمین طاهری مدیر حوزه‌های علمیه مازندران بر تربیت نسل جدید با رویکردهای نو و متحول تاکید کرد و گفت : باید با روشهای سنتی و ناکارآمد در حوزه آموزش فاصله گرفت و روشهای نو و تاثیر گذار را جایگزین کرد.
استاندار مازندران به ناتوی فرهنگی و جنگ اقتصادی دشمن اشاره کرد و گفت : باید جای جای کشور و استان به محل نشر فرهنگ ناب اسلامی و تقویت دین و ایمان مردم تبدیل شود .
اسلامی ادامه داد : دشمن امروز از همه ابزارها برای مقابله فرهنگی و اقتصادی با نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند و تسلط بر درون خانه ها را هدف قرار داده است .
استاندار مازندران در پایان ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی به عنوان مدیر حوزه‌های علمیه مازندران گفت : نیازمند یک کار جهادی و انقلابی همراه با وحدت و همکاری و هم افزایی برای مقابله با نقشه های شوم دشمنان هستیم و مشارکت آحاد جامعه و مسئولین در این عرصه ضروری است
قابل ذکر است در مراسم تکریم و معارفه مدیر حوزه‌های علمیه مازندران آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان،مهندس اسلامی استاندار مازندران، مدیران حوزه‌های علمیه استان، سلسله جلیله روحانیت و اساتید دانشگاه در ساری برگزار شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار