80 هزار تن گندم در مازندران خریدای شد\
  • مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2:

80 هزار تن گندم در مازندران خریدای شد

  • کد خبر: 213280
  • چاپ
  • انتشار: 25 تیر 1397 - 13:34

الستنادنیوز؛مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه2  از تحویل بیش از 80 هزار تن گندم توسط کشاورزان مازندرانی، مازاد بر مصرف خود به مراکز خرید تضمینی گندم شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 خبر  داد

کشاورزان مازندرانی تاکنون بیش از 80 هزار تن گندم مازاد بر مصرف خود را به مراکز خرید تضمینی گندم شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 تحویل دادند.
سید محمد جعفری با بیان این مطلب اظهار داشت: از ابتدای فصل خرید تضمینی گندم در سالجاری، تاکنون 80 هزار و 128 تن گندم به ارزش 1061 میلیارد و 699 میلیون ریال از کشاورزان گندمکار استان مازندران خریداری شد.
وی افزود: با پیگیری های بعمل آمده تاکنون 451 میلیارد و 315 میلیون ریال از مطالبات گندمکاران استان مازندران از طریق سامانه جامع خرید تضمینی بانک عامل پرداخت گردید.
مهندس جعفری گفت: با این میزان پرداختی تاکنون 43 درصد از مطالبات گندمکاران استان پرداخت گردید و مابقی آن بمبلغ 610 میلیارد ریال در صف انتظار پرداخت قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 گفت: این میزان خرید توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 در شهرستانهای گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندرود، ساری، جویبار و بابلسر صورت پذیرفت.
وی افزود: بیشترین آمار خرید تضمینی گندم مربوط به شهرستانهای بهشهر با 32 درصد، نکا با 19 درصد و گلوگاه با 18 درصد تحویل این محصول به مراکز خرید می باشد.
مهندس جعفری تاکید کرد: گندمکارانی که در سامانه جامع پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت نام نکردند هرچه زودتر با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستانها نسبت به ثبت سطح زیر کشت گندم خود در سامانه نظام نوین ترویج اقدام کنند.
مدیر عامل شرکت غله افزود: در سالجاری خرید تضمینی گندم از کشاورزانی که در سامانه مذکور ثبت نام نکرده اند انجام نخواهد شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تا زمانی که کشاورزان عزیز، گندم برای تحویل داشته باشند مراکز خرید دائر خواهند بود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار