هتریک ووشوکاران مازندرانی در مسابقات قهرمانی جوانان جهان/کسب 3 طلا و یک نقره\

هتریک ووشوکاران مازندرانی در مسابقات قهرمانی جوانان جهان/کسب 3 طلا و یک نقره

  • کد خبر: 213295
  • چاپ
  • انتشار: 26 تیر 1397 - 08:09

استناد؛ رئیس هیات ووشو استان مازندران از کسب 3 نشان ارزشمند طلا و یک نشان نقره ووشوکاران مازندرانی در مسابقات جهانی جوانان در برزیل خبرداد.

دکتر علیرضا قهاری در گفت و گویی اظهار داشت:هفتمين دوره رقابت هاي ووشوي قهرماني جوانان جهان که از روز پنجشنبه با حضور 400 ووشوکار از 45 کشور به ميزباني برزيل و در شهر «برازيليا» آغاز به کار کرده بود، بامداد دوشنبه به اتمام رسيد.

این مسوول با اشاره به اینکه 4 ووشوکار مازندرانی در تیم ملی در این رقابت ها حضور داشتند،گفت:در بخش ساندا مردان حسن لطفی و شجاع پناهی موفق به کسب دو مدال طلا و در بخش بانوان سوگند گلشنی موفق به کسب یک نشان طلا و یک نشان نقره در بخش تالو شد.

وی گفت: در روز پاياني اين رقابت ها، 9 سانداکار ايران که به ديدار پاياني اوزان مختلف بخش دختران و پسران رسيده بودند، همگي با غلبه بر حريفان خود به مدال طلا رسيدند.

رئیس هیات ووشو استان مازندران بیان داشت:اين امر سبب شد تا تيم جوانان ايران در شب تاريخي خود در برزيل، علاوه بر رسيدن به عنوان قهرماني در بخش ساندا، براي نخستين بار در مجموع دو بخش تالو و ساندا با کسب 11 مدال طلا، 8 نقره و 7 برنز، عنوان قهرماني جهان را به خود اختصاص داده تا بار ديگر توان ووشوي ايران به رخ حريفان کشيده شود.

وی افزود: اين براي نخستين بار است که تيمي به غير از چين در مجموع دو بخش ساندا و تالو به عنوان نخست رقابت هاي جهاني دست مي يابد.

هنگ کنگ با کسب 10 مدال طلا، 4 نقره و 8 برنز به عنوان نايب قهرماني دست يافت و آمريکا با 8 مدال طلا، 4 نقره و 3 برنز سوم شد. تيم هاي مالزي و چين نيز در رتبه هاي چهارم و پنجم قرار گرفتند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار