انتصاب مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان نور\

انتصاب مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان نور

  • کد خبر: 213296
  • چاپ
  • انتشار: 26 تیر 1397 - 09:59

استنادنیوز؛مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان نور طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران منصوب شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران در این مراسم گفت: امسال استان با چالش نیروی انسانی در آموزش و پرورش، هدایت تحصیلی و مهارت آموزی رو به رو است.

اسفندیار نظری با اشاره به این که نظام آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی در عرصه فعلی با پنج چالش روبرو است، اظهار کرد: رشد جمعیت دانش آموزی، اجرای سند تحول بنیادین، موج بازنشستگی نیروی انسانی، تحریم و جنگ اقتصادی که نابرابر و ناعادلانه از سوی استکبار جهانی بر ما تحمیل شده از چالش های نظام آموزش و پرورش است.

وی تصریح کرد: برای انهدام چالش نظام آموزش و پرورش نیاز به حمایت خانواده و نظام آموزشی و  رعایت دقیق الگو ها است.

نظری با بیان این که در آموزش و پروش به دنبال یادگیری هستیم افزود: امروزه یادگیری به عنوان یک صنعت جهانی به شمار می رود که محل یادگیری مدرسه  بوده و ایجاد یادگیری مطلوب جز وظایف آموزش و پرورش است.

وی دو کار سیاست و تربیت را بسیار سخت دانست خاطرنشان کرد: برای رسیدن به نقطه مطلوب در تربیت، یکی از لایه ها تغییر در جایگاه دانش است.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: مسیر موفقیت آموزش و پرورش امکان پذیر نیست، مگر مقام، منزلت و جایگاه دانش در استان مازندران حفظ شود.

نظری تغییر در نگرش و رفتار دانش آموزان را از دیگر مولفه های تربیت دانست و اظهار کرد: تغییر در رفتار گروهی و اجتماعی که از آن به عنوان مهارت زندگی نام می بریم باید به عنوان مسئله اصلی در کار تعلیم و تربیت قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مدیران آموزشی باید دارای شاخصه های برجسته باشند، تصریح کرد: متانت، ارتباط با دیگران و ظاهر مدیر از عامل های جذبه مدیریت است.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران یادآور شد: امسال با چالش نیروی انسانی، هدایت تحصیلی و مهارت آموزی رو به رو هستیم؛ همه این ها در پروژه ای به نام پروژه مهر خلاصه می شود و امیدواریم با کمک خیرین این شهرستان بتواند شاهد پویایی و بالندگی باشد.

شایان ذکر است در این مراسم از خدمات بی شائبه علیرضا اسدیان تقدیر و آیت دیوسالار به عنوان مدیر آموزش و پرورش نور منصوب شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار