ارتقا عیار نان در مازندران با نظارت و خدمتگزاری خالصانه محقق می شود\

ارتقا عیار نان در مازندران با نظارت و خدمتگزاری خالصانه محقق می شود

  • کد خبر: 213298
  • چاپ
  • انتشار: 26 تیر 1397 - 10:22

مقام عالی دولت مازندران تاکید کرد: عیار نان در مازندران باید ارتقا یابد و این مهم؛ با نظارت، کار بهنگام و خدمت گزاری خالصانه محقق می شود

به گزارش روابط عمومی استانداری، محمد اسلامی در جلسه کارگروه آرد و نان استان با اشاره به این که مساله شناسی، باور به مساله و عزم همه دستگاه ها برای رفع موانع و مشکلات؛ راهبرد پیشبرد امور است، افزود: حاکمیت؛ مسئول سلامت جامعه است و بهیچ وجه اجازه نخواهیم داد، سلامت و امنیت غذایی جامعه به مخاطره بیفتد.

استاندار بر ضرورت دیده بانی مستمر نظام نظارتی یکپارچه بر فرآیند تهیه، پخت و عرضه نان کیفی تاکید کرد و یاد آور شد: بازرسی ها در این راستا؛ باید کاملا منظم، از پیش اعلام نشده و برِخط باشد، بنحوی که هر نانوایی در هفته حتما مورد بازرسی قرار گرفته باشد.

مقام عالی دولت در استان، با تاکید بر این که عیار نان در مازندران باید ارتقا یابد و این مهم؛ با نظارت، کار بهنگام و خدمت گذاری خالصانه محقق می شود، اظهار داشت: قدرت مدیریت برای نظارت بر نانوایی ها و افزایش کیفیت نان باید گسترش یابد.

اسلامی، یادآور شد: بازدارندگی نظارت و اقدامات بازدارنده باید به گونه ای باشد که تخلفات هرگز تکرار نشود.

استاندار با اشاره به این که باید با تداوم بخشی به اقدامات، دقت عمل در کار و پیگیری مستمر؛ مدیریت را اثربخش نمود، گفت: فرمانداران شخصا جلسات و مسایل آرد و نان شهرستان را مدیریت کنند.

وی بر نظارت پایدار تا تحقق کامل برنامه های استان در راستای دست یابی به ارتقا کیفیت نان تاکید نمود و خاطرنشان ساخت: نظارت بر نانوایی ها و امور مرتبط با نان باید ملموس و اثربخش باشد.

در این جلسه هم چنین در خصوص توازن و تناسب بین ظرفیت ها و تقاضاها برای اعطای مجوزهای جدید، فعالیت نانوایی های آزاد پز و سنتی، بررسی مستمر شاخص های کیفی و قوانین و الزامات بهداشت فردی و محیط نانوایی ها، نحوه طبخ و کیفیت آرد مصرفی و خمیر به صورت روزانه و ... بحث و بررسی صورت گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار