معافیت کارفرمایان از پرداخت حق بیمه برای جذب نیروی جدید\

معافیت کارفرمایان از پرداخت حق بیمه برای جذب نیروی جدید

  • کد خبر: 213309
  • چاپ
  • انتشار: 26 تیر 1397 - 23:29

استنادنیوز؛مدیر کل تامین اجتماعی مازندران اظهار کرد کارفرمایانی که نیروی جدید  را به کار گیرند برای مدت ۲سال از پرداخت حق بیمه معاف خواهند بود

سیدعلی اصغرمحمودی ، در رابطه با  شرایط معافیت از پرداخت حق بیمه برای جذب نیروی جدید و حمایت از نیروی کار درسال جاری گفت: براساس   دستور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در اجرای قانون مشوق های کارفرمایی، کارفرمایانی که نیروی جدید دارای کمتر از یک سال سابقه بیمه پردازی و دارای مدارک کارشناسی و بالاتر که در مراکز کاریابی ثبت نام کرده اند؛ را به کار گیرند برای مدت ۲سال از پرداخت حق بیمه معاف خواهند بود.
وی افزود: به همین منظور  کارگاه هایی که افراد واجد شرایط در این قانون را به کار می گیرند بایستی فعال و دارای کد کارگاهی تأمین اجتماعی باشند .
محمودی  ادامه داد : همچنین  در ازای هر دو نفر بیمه شده فعلی می توانند یک نفر نیروی جدید را با استفاده از معافیت های مقرر در این قانون جذب کنند.
این مقام مسئول  اظهاراداشت : دراین راستا افرادی که بر اساس این قانون تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار می گیرند بایستی حداکثر دارای ٣٤ سن باشند و حداقل از ٣ ماه قبل در مراکز کاریابی رسمی ثبت نام کرده باشند.
مدیر کل تامین اجتماعی مازندران افزود: این قانون در راستای حمایت از تولید و کالای ایرانی و به منظور توسعه اشتغال جوانان به اجرا در آمده است امیدواریم  زمینه ساز جذب بیشتر نیروی کار و توسعه اشتغال باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار