ترامپ؛من طرفدار روسیه نیستم/ما و روسیه 90 درصد از تسلیحات اتمی جهان را در اختیار داریم\

ترامپ؛من طرفدار روسیه نیستم/ما و روسیه 90 درصد از تسلیحات اتمی جهان را در اختیار داریم

  • کد خبر: 213316
  • چاپ
  • انتشار: 27 تیر 1397 - 07:06

استناد؛ "دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز در واکنش به سخنان رئیس سابق سیا گفت: من طرفدار روسیه نیستم. من طرفدار هیچ کسی نیستم. من فقط می خواهم این کشور را امن نگه دارم. شما می دانید که ما و روسیه 90 درصد از تسلیحات اتمی جهان را در اختیار داریم.

وی در ادامه این مصاحبه درباره روسیه گفت: من حتی نمی‌خواهم از کلمه دشمن (برای روسیه) استفاده کنم. همه ما می‌توانیم با هم کار کنیم. ما می‌توانیم کار بزرگی انجام دهیم. هر کسی می تواند به خوبی کار را انجام دهد و ما می‌توانیم در صلح زندگی کنیم.

ترامپ در این مصاحبه به چین نیز اشاره کرد و گفت: ما باید زمین بازی میان آمریکا و چین را سطح بندی کنیم.

رئیس جمهور آمریکا درباره موضوع مهاجرت در اروپا نیز گفت: سیاست های مهاجرتی در اروپا یک فاجعه است و "آنگلا مرکل" صدر اعظم آلمان تا زمانی که اجازه می‌دهد میلیون ها انسان به آلمان بیایند یک سوپراستار خواهد بود. ما ساخت دیوار با مکزیک را آغاز کردیم و قصد داریم آن را ادامه دهیم. ساخت دیوار بسیار ضروری است.

ترامپ درباره هکرهای روس نیز گفت: اوباما زمانی که رئیس جمهور بود از این موضوع مطلع بود و وی هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداد.

وی به نشست اخیر خود با سران کشورهای ناتو نیز اشاره کرد و گفت: ما قصد نداریم که 90 درصد از هزینه دفاع از اروپا را پرداخت کنیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار