ايثارگران پيوند عميق خود را با ارزش هاي انقلاب اسلامي مستحكم كردند\

ايثارگران پيوند عميق خود را با ارزش هاي انقلاب اسلامي مستحكم كردند

  • کد خبر: 213327
  • چاپ
  • انتشار: 27 تیر 1397 - 20:57

استناد؛ مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران پس از ديدار از چهار ايثارگر در ساري گفت: ايثارگران پيوند عميق خود را با ارزش هاي انقلاب اسلامي مستحكم كردند.

هدایت مظلومی در راستاي طرح تكريم و آكاهي از مسائل و مشكلات ايثارگران اداي احترام و سپاسگزاري به بازماندگان معزز شهدا و ايثارگران به همراه رئيس بنياد ساري روز چهارشنبه بيست و هفتم تير ماه از چهار ايثارگر ديدار بعمل آورد.

مظلومي ابتدا از مادر صبور شهيد معظم سعيد اديبي و سپس از همسر فداكار شهيد هفتم تير حجت الاسلام و المسلمين عبدالحسين اكبري ديدار نمود.

مدير كل بنياد مازندران از جانباز سرافراز دوران هشت سال دفاع مقدس و خبرنگار ايثارگر علي اكبر واحديان و همچنين از همسر و فرزند جانباز متوفي محمد رضا پور شريعتي دلجويي كرد.

مظلومي در ديدار حضوري از اين عزيزان، ضمن احوالپرسي ، مسائل مطرح شده توسط آنان را مورد پيگيري قرارداد.

مدير كل بنياد مازندران در حاشيه اين ديدارها گفت:ديدار با خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران روحيه بخش و موجب ايجاد انگيزه در مسير خدمت رساني مي گردد.

وي افزود:امروز همه ما به دعاي خير خانواده هاي عزيز شهدا ، جانبازان و آزادگان نياز داريم .مظلومي تصريح كرد: اين عزيزان مايه خير و بركت ، الگوي اخلاق و حافظان نظام و ولايت هستند و پيوند عميق خود را با ارزش هاي انقلاب اسلامي مستحكم كردند.

مدير كل بنياد مازندران اظهارداشت: ديدار از ايثارگران ، دلجويي و تكريم از خانواده هاي آنان بايد بعنوان يك فرهنگ ماندگاردر همه زمان ها و براي هميشه در وجود همه ما نهادينه گردد.

مظلومي گفت: ازخود گذشتگي ، جانفشاني و فداكاري شهدا و ايثارگران را در دوران هشت سال حماسه و جهاد هرگز فراموش نكنيم و اهداف بلند شهيدان هميشه جاويد را ادامه دهيم و در زنده نگه داشتن ياد شهدا در جامعه كوشا باشيم.

مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران پيش از ظهر امروز در نشست كارگروه مشترك استاني كه با موضوع تفاهم نامه واگذاري فعاليت هاي كانون هاي شاهد و ايثارگر كه در دفتر معاونت فرهنگي بنياد برگزار شد شركت كرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار