وزارت بهداشت و درمان نباید نسبت به محصولات تراریخته غافل باشد\

وزارت بهداشت و درمان نباید نسبت به محصولات تراریخته غافل باشد

  • کد خبر: 213336
  • چاپ
  • انتشار: 29 تیر 1397 - 00:14

استنادنیوز؛عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی محصولات تراریخته دستکاری شده است و بهداشت و درمان در این بخش نباید بی‌تفاوت و غافل نباشد

علی‌محمد شاعری، در نخستین مجمع سلامت شهرستان نکا، اظهار کرد: حساسیت در مورد محصولات تراریخته بسیار مهم است و باید پرچم‌دار جلوگیری از این ورود این محصولات وزارت بهداشت و درمان باشد، که نیست.

وی افزود: محصولات تراریخته دستکاری شده است و این مطالبه بنده و همه مردم است که بهداشت و درمان در این بخش بی‌تفاوت نباشد و وارد عمل شود و تلاش شود تا محصولات تراریخته برچسب خورده و با عنوان خود به بازار روانه شود تا حقوق مصرف‌کنندگان حفظ شود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: باید ارزیابی خطر انجام شود و اینطور نباشد که محصولات تراریخته که در 40 کشور جهان ممنوع شده است با مجوز بهداشت وارد کشور شود و لذا باید دقت بیشتری در این امر انجام و همچنان که آزبست را ممنوع کردیم، استفاده از محصولات تراریخته هم ممنوع شود.

شاعری اظهار کرد: ممنوعیت استفاده از آزبست در صنعت ساختمان هم اوایل مشکل‌آفرین بود اما با کمی تحمل اجرایی شد و اکنون هیچ نوع آزبستی در کشور مورد استفاده نیست و می‌شود در راستای محصولات تراریخته هم به این جایگاه رسید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار