اهتمام ویژه به برنامه های ورزش همگانی بانوان و سالمندان\

اهتمام ویژه به برنامه های ورزش همگانی بانوان و سالمندان

  • کد خبر: 213363
  • چاپ
  • انتشار: 30 تیر 1397 - 15:21

استنادنیوز؛استاندار سمنان اظهار کرد ورزش همگانی علاوه بر توسعه و بهبود سطح سلامت در جامعه منجر به ایجاد دوستی، گفتگو و مدارا در بین آحاد مردم خواهد شد


استاندار سمنان در جلسه شورای ورزش همگانی استان سمنان که در سالن غدیر استانداری برگزار شد ضمن تبریک ایام دهه کرامت گفت: جامعه نیازمند نشاط، آرامش و وفاق اجتماعی است که توسعه ورزش همگانی به این مهم کمک می کند.
استاندار سمنان افزود: ورزش همگانی علاوه بر توسعه و بهبود سطح سلامت در جامعه منجر به ایجاد دوستی، گفتگو و مدارا در بین آحاد مردم خواهد شد.
چاوشی اظهار داشت: نباید منتظر زمان و مناسبت خاصی برای برنامه ریزی و اجرای برنامه های همگانی ماند چرا که فرصت های طلایی بسیاری هر روز پیش روی ماست و به جز چند روز خاص و ایام محرم و صفر، باید تلاش شود تا نشاط به جامعه تزریق گردد.
استاندار سمنان گفت: احیای هویت فرهنگی و تاریخی استان با توجه به سابقه دیرینه استان در تکریم زائران امام هشتم (ع) و شهرت استان به دارالمرحمه باید در دستور کار قرار گیرد و در دهه ولایت که بین دو عید قربان تا غدیر واقع شده است اداره کل ورزش و جوانان با کمک مردم و ورزشکاران برنامه های مفرحی را برای مردم تدارک ببیند.
رئیس شورای ورزش همگانی استان اظهار داشت: آن بخشی از ورزش که باید مجموعه استانداری با قدرت و قوت به کمک آن بیاید ورزش همگانی است چرا که مربوط به سلامت، نشاط و انسجام کل جامعه است.
عالی ترین مقام اجرایی استان سمنان گفت: در ورزش های همگانی باید به بانوان و افراد میانسال بیش از پیش توجه شود و نباید از این بخش از جامعه غفلت شود و تاکید دارم باید برنامه ریزی های مناسب و منسجم برای بانوان و افراد میانسال صورت پذیرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار