نواخته شدن زنگ ورزش صبحگاهی برای کارگران در کارگاه ها\

نواخته شدن زنگ ورزش صبحگاهی برای کارگران در کارگاه ها

  • کد خبر: 213382
  • چاپ
  • انتشار: 31 تیر 1397 - 18:56

استنادنیوز؛معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارمازندران، که در جمع اعضای هیات رئیسه ورزش کارگران مازندران بیان کرد  زنگ ورزش صبحگاهی برای کارگران باید در کارگاه ها نواخته شود

احمد حسین زادگان در جمع اعضای هیات رئیسه ورزش کارگران مازندران افزود: کارگران ما برای داشتن روحیه شاد و با نشاط نیاز به ورزش در محیط های کارگری دارند و نواختن زنگ ورزش صبحگاهی آغاز اجرایی این کار مهم است.

وی اضافه کرد: متولیان ورزش کارگری در استان؛ تقویم ورزشی را برای کارگران در سطح استانی، ملی و حتی جهانی تدوین کنند تا استعدادهای ورزش کارگری مازندران شناسایی شود.

معاون استاندار، خاطرنشان کرد: براساس ماده 154 قانون؛ کارفرمایان موظفند به ورزش کارگری بپردازند و ما باید برای ایجاد روحیه نشاط و شادابی به خصوص سلامت جامعه کارگری به ورزش توجه جدی داشته باشیم.

معاون استاندارمازندران با توجه به ظرفیت بالای استان در رشته های مختلف ورزشی، گفت: جامعه کارگری، برگزاری جشنواره های ورزشی را در مازندران جدی بگیرد.

حسین زادگان گفت: ما از میزبانی رویدادهای ورزشی کارگری در سطح ملی در این خطه از شمال کشور استقبال می کنیم و زیرساخت های لازم را برای این رویدادهای ورزشی در اختیار داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران برای توسعه ورزش کارگران رسانه ها را به کمک طلبید و از خبرنگاران خواست تا برای تقویت روحیه نشاط و شادابی در بین کارگران از ورزش کارگری حمایت کنند.

 


 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار