ضرورت استفاده از همه ظرفیت ها و تدابیر ارزی برای مقابله با تحریم نفتی/اعزام هیاتی از نمایندگان به منطقه درگیری تروریستی در مریوان\

ضرورت استفاده از همه ظرفیت ها و تدابیر ارزی برای مقابله با تحریم نفتی/اعزام هیاتی از نمایندگان به منطقه درگیری تروریستی در مریوان

  • کد خبر: 213385
  • چاپ
  • انتشار: 31 تیر 1397 - 20:28

استناد؛ سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان داشت:با توجه به اینکه مهمترین هدف تحریم،کاهش صادرات نفت و اختلال در صنعت نفت ایران ارزیابی می شود،ضرورت استفاده از همه ظرفیت ها و تدابیر ارزی برای مقابله با چنین شرایطی، مورد تاکید قرار گرفت.

علی نجفی خشرودی با اشاره به اینکه زنگنه، وزیر نفت در نشست امروز یکشنبه (31 تیرماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حضور داشت،گفت:براین اساس دراین جلسه آخرین وضعیت فعالیت های وزارتخانه ازجمله موضوع صادرات نفت و دیپلماسیهای نفتی جمهوری اسلامی ایران با توجه به مسئله تحریم ها مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

نماینده مردم بابل درمجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: با توجه به اینکه مهمترین هدف تحریم،کاهش صادرات نفت و اختلال در صنعت نفت ایران ارزیابی می شود،ضرورت استفاده از همه ظرفیت ها و تدابیر ارزی برای مقابله با چنین شرایطی، مورد تاکید قرار گرفت.

وی ادامه داد: اشاره به شرایط خطیر و دشوار پیش رو،اهتمام به میادین مشترک انرژی با کشورهای همسایه،ضرورت حفظ سهمیه ایران در بازار فروش نفت،روند تکمیل پروژه های پارس جنوبی و ضرورت ارائه پیشنهادات و راهکارهای عملی در بسته پیشنهادی اروپا از دیگر موضوعات مورد اشاره در این جلسه بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی،خاطرنشان کرد:همچنین اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن تسلیت شهادت تعدادی از ماموران مرزی جمهوری اسلامی ایران،تروریست ها را محکوم کردند. 

گفتنی است؛بزودی هیاتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به منطقه عزیمت خواهد کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار