رئیس جدید حراست آموزش و پرورش مازندران منصوب شد\

رئیس جدید حراست آموزش و پرورش مازندران منصوب شد

  • کد خبر: 213404
  • چاپ
  • انتشار: 02 مرداد 1397 - 09:39

استنادنیوز؛با حکم مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، سید کاظم هاشمی به عنوان رئیس جدید حراست آموزش و پرورش استان منصوب و امروز معارفه شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ صبح امروز با حضور محمدحسین کفراشی رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش و آیین تکریم علی سهرابی رئیس سابق و معارفه سید کاظم هاشمی رئیس جدید حراست آموزش و پرورش مازندران در باشگاه فرهنگیان ساری برگزار شد.

با حکم عسکری نیکزاد مدیر کل آموزش و‌ پرورش مازندران، سید کاظم هاشمی به مدت سه سال به عنوان رئیس حراست آموزش و پرورش استان منصوب شد.

سید کاظم هاشمی در این آیین، سالم‌سازی محیط را در گرو توجه به منابع انسانی برشمرد و گفت: حفظ و ارتقای شئون حفاظتی سازمان و همراهی و مساعدت مدیران با ارائه مشاوره و اطلاع‌رسانی دو هدف عمده حضور حراست در دستگاه‌ها است.

رئیس حراست آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه رویکرد حراست آموزش و پرورش را امنیت فرهنگی و نه فرهنگ امنیتی است، افزود: رفتار معلم، نگاه معلم و حرف معلم برای دانش‌آموزان الگو است و ما در آموزش و پرورش به دنبال تربیت نسل آینده هستیم.

هاشمی مهم‌ترین وظیفه مسئولان را خدمت به مردم برشمرد و گفت: فلسفه وجودی حکومت در اسلام انجام امور مردم و خدمت به آنان است.

او تأکید کرد: مسئولان در برخورد با لغزش احتمالی با عفو گذشت برخورد کنند.

هاشمی حراست آموزش و‌پرورش را به دلیل جمعیت بالای فرهنگیان و دانش‌آموزان، متفاوت از حراست سایر دستگاه‌ها برشمرد و گفت: جامعه هدف ما صاحب تفکر و آگاهی هستند و حراست آموزش و پرورش باید با تعامل فرهنگی و حفظ و تکریم شخصیت آنان عمل کند.

رئیس حراست آموزش و پرورش مازندران بر فعالیت بر مبنای قدرت منطق تأکید و بیان کرد: حراست آموزش و‌پرورش باید دانش‌محور و با چشم بینا، مشاوری امین برای مدیران و مجریان باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار