مدیرعامل شرکت گاز مازندران به عنوان چهره ماندگار در حوزه رضایتمندی مشتری تجلیل شد\

مدیرعامل شرکت گاز مازندران به عنوان چهره ماندگار در حوزه رضایتمندی مشتری تجلیل شد

  • کد خبر: 213410
  • چاپ
  • انتشار: 02 مرداد 1397 - 11:48

استنادنیوز؛از مدیرعامل شرکت گاز مازندران از سوی بنیان چهره های ماندگار ایران به عنوان چهره ماندگار و نامدار در حوزه رضایتمندی مشتری تجلیل و تقدیر بعمل آمد

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران ، با توجه به این مهم، نخستین طرح و کنگره کشوری تجلیل از چهره های نامدار و ماندگار در حوزه رضایتمندی مشتری با رویکرد تبیین ثبات و ماندگاری بنگاه ها و رهبران اقتصادی و اداری کشور با حضور "دکتر ایمان مصدری" مدیرکل گروه متخصصین ایران و رئیس بنیاد ملی چهره های ماندگار و صاحبنظران و محققان این حوزه در تهران برگزار شد که طی آن از جمعی از برگزیدگان و چهره های ماندگار و نامدار در حوزه رضایتمندی مشتری قدردانی شد.

دکتر مصدری ، رئیس بنیاد ملی چهره های ماندگار ایران با بیان اینکه حرکت سازمان ها به سوی ارتقای کیفیت و خدمات، علاوه بر رقابت پذیری موجب رضایتمندی مشتریان خواهد شد گفت: امروزه سازمان های خدماتی باید در جهت افزایش اعتبار و ارتقای جایگاه خود حرکت و خود را به درستی به مشتریان معرفی کنند.

وی با تاکید بر ضرورت بهره مندی از شیوه های نوین علمی در عرصه تولید و خدمات، بهترین روش برای معرفی سازمان ها را ارائه خدمات با کیفیت و متناسب و نگاه به رضایت مشتری است، ادامه داد: باید تلاش کنیم تا جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات با کیفیت در جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود.

عضو کمیته کسب و کار مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: سازمان ها با ارائه خدمات با کیفیت در کنار رقابت پذیری نقش قابل توجهی در فضای اقتصادی کشور ایفاء خواهند کرد و می توانند در راستای اجرای سیاست های اقتصادی مقاومتی حرکت کنند . مطمئنا اگر سازمان ها در جهت ارائه خدمات با کیفیت حرکت کنند، توسعه و دوام شان تضمین خواهد شد و همین موضوع عاملی در جهت رقابت پذیری است.

وی با بیان اینکه کیفیت نقش اساسی در صنعت هر کشور ایفاء کرده و موتور محرک رشد اقتصادی و آسایش مردم است، گفت: امروزه کشورها تلاش می کنند تا از این جهت بازارهای دیگر کشورها را به تسخیر خود در آورند.

یادآور می شود نخستین طرح و کنگره کشوری تجلیل از چهره های نامدار و ماندگار در حوزه رضایتمندی مشتری با رویکرد تبیین ثبات و ماندگاری بنگاه ها و رهبران اقتصادی و اداری کشور سی ام تیرماه 97 در مرکز همایشهای سازمان صدا و سیما در تهران برگزار شد و از " جعفر احمدپور " مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران به عنوان چهره ماندگار و نامدار در حوزه رضایتمندی مشتری تجلیل و تقدیر بعمل آمده است .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار